Beantwoord

Kanaal cijfer blijft aanstaan na het in standby zetten Arris VIP2952 V2 ontvanger

  • 14 April 2021
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag allemaal,

Ik heb nou toch eens een vraag. Voor mijn idee blijft de kanaalaanduiding op de box (cijfer dus) branden als we de box 's avonds uitdoen. (standby, rode lampje bovenoip brandt) Als we hem dan weer aan en uit doen gaat het cijfer wel weg. Ik dacht eerst dat het aan die box lag dus heb fabrieks instellingen en alles gedaan. Maar het blijft. Nu hebben wij het plots ook op de slaapkamer. Exact hetzelfde fenomeen. De vraag is nu eigenlijk, hebben anderen dit ook? En….hoort het gewoon zo nu? Het zal echt geen bergen stroom vreten maar ik vind het eigenlijk storend. Je doet een apparaat uit, ghet standby lampje kleurt ook rood, er is geen beeld meer, maar het cijfer blijft aan. Das toch raar? Ik wil hier medegebruikers wel eens over horen.

Groetjes,

Hans

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 April 2021, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Flipje-SR, ik kan mij voorstellen dat het stortend is. Anderen hebben het ook. Het is ook al bekend bij de ontwikkelaars en ze zoeken naar een oplossing. Als het goed is kun je het tijdelijk oplossen door de ontvanger nog eens uit standby te halen en weer in standby te zetten tot er een oplossing is. 

Reputatie 1

Hallo Bart_Z,

Bedankt voor je antwoord, dan ben ik blij dat ik niet de enigste ben. :-)

Dat met het nog eens aan/uit zetten doen wij al. maar beetje omslachtig toch?

We wachten het maar weer rustig af.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja is ook omslachtig, maar voor nu even de enige oplossing tot het opgelost is. 

Al eerder lopend topic dit betreffend.

Â