Beantwoord

Kapotte TV-kabel

  • 12 August 2020
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Hai,

mijn konijn heeft een kabel doorgebeten die aangesloten was op de TV, en nu doet de TV het niet meer. We kunnen op de TV nog wel naar de gids maar dat was het. Op die kabel stond dit:

System Cable UTP CAT 5E 4 PAIRS ISO 11901 100MHz 

Weet iemand of we deze kabel nog aan elkaar kunnen solderen? En zo niet, waar kunnen we deze kabel weer kunnen krijgen, en kosten per meter? 

Met vriendelijke groeten, 

Liang Hobma

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 August 2020, 16:03

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Liang Hobma een netwerkkabel CAT5e, beter nog CAT6 kun je in iedere lengte bij iedere radiozaak of onderdelenhuis kopen. Reken p 1 à 1,5 euro per strekkende meter.

 

Het hangt er vanaf hoe die kabel loopt in dat geval, kunnen de stekkers door de gaten cq buis ?

Als je bij deze stukkende kabel alle kleuren weer juist doorverbind dan werkt het zeker weer, solderen en krimpkous bv.

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Liang Hobma en welkom hier op het forum!

 

Heb je wat gehad aan de input van onze community? Indien nodig kan ik je ook een kabel toesturen (van 10 meter). Uiteraard kosteloos. Mocht dit nog nodig zijn, zou je dan je profiel in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en het meteen voor je regelen. We horen het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Liang Hobma , we hebben niks meer van je vernomen en ik ga er vanuit dat dit probleem inmiddels is verholpen. Daarom ga ik het topic bij deze sluiten. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer