Beantwoord

Kapotte tv ontvanger

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste KPN,

Wij hebben 3 tv ontvangers in huis. Een van deze ontvangers werkt helaas niet meer. Ook een reset/software reset heeft geen effect. We blijven het scherm in beeld krijgen met de balkjes en vermelding ‘na 10 minuten geen beeld en dan opnieuw starten’. Er komen geen percentages van laden in beeld.
Wat te doen nu? Kunnen wij een nieuwe bestellen bij jullie?

Met vriendelijke groet,
Tineke Horst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 March 2019, 14:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Tineke01. Wat vervelend dat een tv-ontvanger niet meer functioneert. Je geeft aan dat je de tv-ontvanger al hebt gereset. Heb de reset op deze manier uitgevoerd? Mocht dit het probleem niet verholpen helpen, dan zal ik het verder voor je uitzoeken. Ik heb daarvoor een aantal gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken.
Dat hebben we inderdaad al gedaan. Ook is er al telefonisch samen met KPN geprobeerd het probleem op te lossen. Ik heb het profiel aangepast en voorzien van de gevevens. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik ben vergeten om te vragen naar het serienummer van de defecte tv-ontvangen. Dit nummer kan je terugvinden op de onderkant van de tv-ontvanger en begint met J4400... Zou je dit nummer alsnog aan mij willen doorgeven?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het serienummer helaas nog niet van jou ontvangen @Tineke01. Heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd via een andere weg? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik je willen vragen om alsnog het serienummer aan mij door te geven zodat ik de tv-ontvanger kan omruilen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan dat het probleem inmiddels al verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer