Beantwoord

Kapotte tv-ontvanger

  • 28 June 2019
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Goedenavond, sinds afgelopen dinsdag deed onze tv ontvanger beneden raar, beeld of geluid bij de radio viel elke keer weg. Nu vandaag is de tv ontvanger helemaal kapot. Hij gaat niet meer aan of uit, het lampje brandt niet meer. Graag zou ik een nieuwe tv ontvanger krijgen.

met vriendelijke groet,

natascha kuizenga
icon

Beste antwoord door huistijger 29 June 2019, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @natascha2803
Brandt het lampje op de voedingsadapter wel?
Als ik het zo lees kan daar best de fout in zitten, zodoende mijn vraag, wil je dat even controleren?
Ook kan de stekker van de adapter niet helemaal goed in de ontvanger zitten, druk deze eens stevig aan?

En over welke ontvanger gaat dit? (typenummer?)

Wil je vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zetten? Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @natascha2803, welkom! Slechte start van je weekend op deze manier! 😉 Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die huistijger stelt. Misschien krijg je 'm zo toch nog aan de praat. Als dat niet het geval is, wil je dan inderdaad je profiel aanvullen en het hier even laten weten? Dan kan ik je verder helpen!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het nu in orde is. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag!
Ik heb ondertussen via de chatfunctie hem weer opgestart gekregen en het werkt weer zoals het hoort. Mvg Natascha
Reputatie 7
Badge +30
Gelukkig maar! Fijn dat het weer werkt en top dat je het even liet weten 🙂.