Beantwoord

Kids TV app bij Fox Sports?

  • 31 July 2019
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag,

Erg mooi initiatief deze kidszone.

Alleen erg jammer dat het nu alleen bij het pluspakket wordt aangeboden.Wij hebben gekozen Foxsport te bekijken en hier is het niet te activeren. Gezien we de keuze als klant hebben of plus of fox, die beide gratis worden aangeboden, lijkt het mij logisch dat ook gebruikers van foxsports de toegang tot het kids pakket zouden moeten krijgen. Dit zou in ieder geval een welkome toevoeging zijn.

Peer.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 August 2019, 18:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Opa Peer! Ik kan me voorstellen dat je hier graag gebruik van wilt maken. Het is alleen zo dat de programma's in de Kidsomgeving niet nieuw zijn. Deze programma's waren er al en zitten inbegrepen bij het Pluspakket. Ook voor we de Kidsomgeving hadden kon men deze al zien via de On Demand optie. Wat we gedaan hebben is het makkelijker maken voor mensen om bij die, al bestaande, kinderprogramma's te komen.

Klanten die naast een Internet+TV abonnement ook een of meer mobiele abonnementen hebben komen in aanmerking voor KPN Compleet. Daarmee kun je dan één gratis zenderpakket kiezen: Fox Sports of het Pluspakket. Beide hebben, afhankelijk, van je interesses hun voordelen. Ik begrijp dat jij Fox Sports hebt gekozen Het andere pakket, als je die ook zou willen, kun je dan tegen betaling afnemen. Dit kun je activeren via de tv-ontvanger of je MijnKPN.