Beantwoord

Kidsprofiel app ook in website ITV?

  • 28 July 2019
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties
De ITV-app heeft voor tablets sindskort via "profiel" een speciale optie voor "Kids" . Komt die functionaliteit ook voor de webuitvoering van ITV.
Kan ik uberhaupt via de browser het kidspakket aanroepen?
icon

Beste antwoord door Joran 29 July 2019, 14:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey r_k, goede vraag! Het blijft eerst nog even bij de tabletversies. De Android versie is al uit, de iOS versie komt morgen uit. De webversie biedt geen volledige kidsomgeving, wel snelkoppelingen naar de volgende onderdelen: KPN iTV - Op TV voor de kleintjes en KPN iTV - Kinderfilms uit het Pluspakket.

Ik heb navraag gedaan of we dit ook naar de webversie gaan brengen. Als ik meer weet hoor je het 🙂
Dus dat is er nieuw. Apart een optel som om uit die omgeving te gaan.
Reputatie 7
Badge +28
@r_k: Antwoord binnen: We staan er positief tegenover maar we kijken eerst even hoe de uitrol nu verloopt. Als de omgeving positief wordt ontvangen gaan we overwegen dit op andere apparaten beschikbaar te maken. De tijd zal het leren!
Goedemiddag,

Erg mooi initiatief deze kidszone.

Alleen erg jammer dat het nu alleen bij het pluspakket wordt aangeboden.Wij hebben gekozen Foxsport te bekijken en hier is het niet te activeren. Gezien we de keuze als klant hebben of plus of fox, die beide gratis worden aangeboden, lijkt het mij logisch dat ook gebruikers van foxsports de toegang tot het kids pakket zouden moeten krijgen. Dit zou in ieder geval een welkome toevoeging zijn.

Peer.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Peer! Ik ben bang dat wij het iets anders zien. FOX Sports is nu aantrekkelijker geworden als Compleetoptie maar staat helemaal los van het Kidspakket. Als het alleen om de kinderzenders gaat is het niet nodig het Pluspakket af te sluiten. Voor € 4,99 per maand kun je dan het Kidspakket afsluiten (Kids Pakket: extra zenders voor de kids met Interactieve TV | KPN). Goedkoper dan het betaalde Pluspakket en alleen de zenders waar het om gaat 🙂

Reageer