Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Kijk Vitesse-Feyenoord gratis op 23 april!

Reputatie 6
Badge +17
  • Moderator
  • 5803 reacties
Het is erg spannend in de Eredivisie op het moment. Ajax zit Feyenoord op de hielen en er zijn nog maar drie speelronden over. En het is natuurlijk pas echt spannend als je live kijkt. Daarom is op 23 april de wedstrijd tussen Vitesse en Feyenoord gratis te bekijken voor iedereen die interactieve TV van KPN heeft.

Geen gedoe met codes of abonnementen waar je aan vast zit. Het enige wat je hoeft te doen is er lekker voor gaan zitten en om 14:30 je tv op kanaal 221 (SD) of 227 (HD, indien beschikbaar) zetten.

Wil je meer wedstrijden zien? Activeer dan Fox Sports Eredivisie voor €7,50 per maand. Hiermee kun je alle competitierondes van de Eredivisie live bekijken. Bestellen kan via je MijnKPN of de afstandsbediening. Kijk op www.kpn.com/ontknoping voor meer informatie.

In het kort
Wat: Vitesse - Feyenoord
Wanneer: zondag 23 april om 14:30
Waar: kanaal 221 (SD) en 227 (HD, indien beschikbaar)

Veelgestelde Vragen
Kan ik ook online kijken?
Nee, de wedstrijd is alleen via de tv ontvanger te bekijken.

Kan ik via Digitenne kijken?
Nee, het is technisch niet mogelijk om de wedstrijd beschikbaar te maken voor Digitenne.

Ik heb alleen een mobiel abonnement van KPN, kan ik ook kijken?
We hebben alleen rechten om de wedstrijd te laten zien aan klanten met een tv abonnement. Wel kun je gebruik maken van de Goal Alert app. Hiermee kun je doelpunten direct terugkijken. Na afloop van de wedstrijd is er een samenvatting beschikbaar. Download Goal Alert voor Android of iOS.

11 reacties

Reputatie 1
Leuk, jammer dat het niet PSV-Ajax is.
Ik denk dat die nu belangrijker is.

Ik ben bang dat Vitesse niet voluit gaat, met het oog op de beker volgende week.
Reputatie 6
Badge +14
Volledig met Joop eens in deze. 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Tja. Maar goed: ook bij dochters Telfort en XS4ALL?
Reputatie 6
Gelukkig staan de kanaal 221 en 227 niet in onze favorietenlijst en wij zullen dan ook met plezier geen gebruik maken van dit aanbod. Voetbal is bij ons een verboden sport en dat gaat zelfs zo ver dat wij direct zullen weg zappen als er in een algemene sportuitzending een voetbalonderwerp uitgezonden wordt.
Ik zal dit topic verder niet vervuilen met de beredenering waarom voetbal bij ons een verboden sport is, maar als je die sport en wat er omheen gebeurt eens vergelijkt met andere sporten dan krijg je vast wel een idee.
Reputatie 6
Badge +16
Dan kijk je vast en zeker ook niet naar boksen, kickboksen en daaraan verwante sporten. Zo mogelijk nog 'erger' dan bij voetbal. De heer B.H. bijvoorbeeld.

Voetbal is alleen heel errug commercieel. Dat is minder eraan.
Reputatie 6
PeterG schreef:

Dan kijk je vast en zeker ook niet naar boksen, kickboksen en daaraan verwante sporten....

Dat klopt, ik heb er overigens geen enkel probleem mee dat die sporters elkaar verrot slaan.

Wat mij betreft zijn er drie grote issues bij voetbal:
1) Geweld buiten het veld dat zelfs al begint met het verbale geweld van een vader die zijn zoon op zondag staat "aan te moedigen". En waar eindigt het als de harde kern van bepaalde clubs elkaar zonodig willen "ontmoeten".
2) Publiek geld dat besteed moet worden om beveiligingsmaatregelen te treffen zoals politie inzet. Dit zijn jouw en mijn belastingcenten die daar aan besteed worden. Noem mij een andere sport waar dat in die omvang benodigd is.
3) Commercie en daarmee gepaard gaande corruptie en machtsspelletjes. Kijk naar de Fifa, ik heb er geen goed woord voor over hoe die club in elkaar steekt en welke ellende dat in de wereld brengt t.b.v het eigen gewin.
Reputatie 6
Badge +16
Op alle 3 de punten kan ik je zeker geen ongelijk geven. 1 en 2 hebben m.i. te maken met superoverdreven fanatisme en superoverdreven belangrijk maken van het spelletje.
Punt 3 is ook wat bij de top van de banken leeft: hebzucht.
Alle 3 de punten zijn ook wat mij betreft zéér af te keuren. Helaas zijn 1 en 2 er al héél lang. Jaren geleden, zeker 20, had de KNVB de veiligheidscommissie. Onder voorzitterschap van een bekende van me.
Reputatie 6
Voor mij voldoende grond om voetbal volledig links te laten liggen.
Misschien kan je je nog herinneren dat ik me ook fel verzette tegen de deal met Fox Sports waarbij een bijdrage per ITV abonnee van ongeveer € 2,50 onderhandeld werd i.p.v. een (veel hogere) bijdrage per Fox Sports abonnee.
Schandalig dat KPN voor mij Fox Sports moet betalen, alleen vanwege het feit dat ik een ITV abonnement heb, Ik weet het, de prijs voor mijn abonnement is niet verhoogd na die deal, maar iedereen kan zich herinneren dat vlak daarvoor het abonnement wel met € 2,50 verhoogd werd... ...toeval?
Daarbij komt dat ik eigenlijk geen enkele financiële bijdrage aan het voetbal zou willen leveren, ook niet indirect.
Ik ben dan ook helemaal niet blij dat KPN weer voor minimaal 4 jaar hoofdsponsor wordt van de Eredivisie. Ze zouden dat geld wat mij betreft beter kunnen besteden aan het verbeteren van Internet in het buitengebied.
Reputatie 6
Badge +17
Ik zit er nu al bijna klaar voor! De hele middag voetbal kijken zondag 🆒
Reputatie 2
ik heb fox eredivisie , en erg genoten 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Goed om te horen, Bertus!

Reageer