Beantwoord

Kijken naar het Pluspakket op vakantie

• 30 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Graag zou ik willen weten of ik op mijn laptop ook naar de zenders die in mijn plus paket zitten kan kijken als ik op vakantie ben?
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 augustus 2018, 09:57

Goedemorgen Libel, bedankt voor je bericht!

Sinds kort is het mogelijk om ook op je laptop buitenshuis én in Europa televisie te kijken via www.interactievetv.nl. Het wordt op het moment ondersteund door Google Chrome en Firefox, andere internetbrowsers werken hier nog niet mee. Verder kan je alle zenders die je afneemt bekijken, net als via de KPN iTV App. Alle informatie over de nieuwe website kan je in dit topic vinden!

Het is natuurlijk wel afhankelijk van in welk land je op vakantie gaat, maar staat het land hier tussen (bij 'In welke landen kan ik de iTV app gebruiken?) dan moet het gewoon lukken 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Libel, bedankt voor je bericht!

Sinds kort is het mogelijk om ook op je laptop buitenshuis én in Europa televisie te kijken via www.interactievetv.nl. Het wordt op het moment ondersteund door Google Chrome en Firefox, andere internetbrowsers werken hier nog niet mee. Verder kan je alle zenders die je afneemt bekijken, net als via de KPN iTV App. Alle informatie over de nieuwe website kan je in dit topic vinden!

Het is natuurlijk wel afhankelijk van in welk land je op vakantie gaat, maar staat het land hier tussen (bij 'In welke landen kan ik de iTV app gebruiken?) dan moet het gewoon lukken 😉
Reputatie 7
Verder kan je alle zenders die je afneemt bekijken, net als via de KPN iTV App.Buitenshuis kan je niet alle zenders bekijken, er zijn ook zenders was KPN geen rechten voor heeft om deze buitenshuis te laten bekijken.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor de reacties ik ga er mee aan de gang en ik blijf gewoon op een Nederlandse camping dus dat moet dan wel gaan lukken.
Reputatie 7
Bedankt voor de reacties ik ga er mee aan de gang en ik blijf gewoon op een Nederlandse camping dus dat moet dan wel gaan lukken.Het blijft wel altijd de vraag of je wel voldoende bandbreedte (snelheid) hebt via de wifi van de camping. Op veel campings is dat helaas niet vanzelfsprekend. En kijken via 4G is een zeer kostbare aangelegenheid aangezien er heel wat data mee gemoeid is.
Reputatie 1
Badge
We gaan het zien de tv is maar bij zaak we zijn tenslotte op vakantie. Maar als het regent is het wel lekker.
Reputatie 7
Maar als het regent is het wel lekker.Ganzenbord, Monopoly of een potje Scrabble kan ook heel leuk zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Correctie inderdaad, dankjewel wjb. Het zenderaanbod van het Pluspakket is inderdaad nét wat anders als je niet thuis bent, hier kan je dat overzicht vinden en downloaden. Maar de meeste zenders blijven gelijk! 🙂

Reageer