Beantwoord

“Kijken vanaf begin’ voor BBC 1 en 2 werkt niet meer

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 241 keer bekeken

Vanaf begin juni 2019 (denk ik) werkt de blauwe knop niet meer voor een aantal buitenlandse zenders.
Met name voor BBC 1 en 2 maakte ik hiervan vaak gebruik.
Er is geen communicatie hierover geweest (zo ver ik weet) en de chat medewerker van KPN wist alleen maar te melden dat BBC dit wellicht heeft uitgezet. Jammer dan!!!
Over mij vraag om tariefsverlaging n.a.v. deze functievermindering ging hij helemaal niet op in. Daar zij andere afdelingen binnen KPN voor.
Ben ik nou vervelend of hoe is het?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 June 2019, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Het is inderdaad BBC die geen rechten meer verleent op de mogelijkheid om een uitzending vanaf het begin terug te kijken. Dit is niet alleen bij KPN zo, maar bij alle providers.
Een tariefverlaging zit er uiteraard niet in. 😎
Bedankt voor de snelle reactie.
Had KPN wel even kunnen melden! Niet erg klantgericht.

Vraag me wel af of KPN niets richting BBC kan doen.
Neem aan dat KPN een fee moet betalen voor het doorgeven van het signaal en zijn daar dus gewoon klant. Of hebben ze daar even weinig te zeggen als wij bij KPN. 🤨
Reputatie 7
Badge +21
Het is inderdaad BBC die geen rechten meer verleent op de mogelijkheid om een uitzending vanaf het begin terug te kijken. Dit is niet alleen bij KPN zo, maar bij alle providers.
Een tariefverlaging zit er uiteraard niet in. 😎



Goedemiddag @raffy1372. Ik zie dat wjb al een antwoord heeft geven op jouw vraag. Het klopt dat terugkijken, begin gemist en live pauzeren niet meer mogelijk is op BBC1 en 2. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan zou ik je willen doorverwijzen naar dit topic.