Beantwoord

Kijken vanaf het begin werkt niet

• 17 juli 2018
  • 11 reacties
  • 3549 keer bekeken

Wij kijken veel programmas terug vanaf het begin met de groene knop.
Maar opeens kunnen wij bij al onze favoriete programmas niet meer vanaf het begin kijken.
Vooral zenders RTL Crime en FOX. Wie heeft hier een oplossing voor? Bedankt.
icon

Beste antwoord door PeterG 16 december 2018, 12:39

Oh jee. Dat is lastig. Er was woensdag storing mee maar het zou weer moeten werken sinds donderdagmiddag.

Je hebt 'm al (minimaal 1 minuut?) uit gehad. Zou je 'm ook eens willen resetten?

Menu - instellingen - druk 2 x op gele knop - zet beide opties op ja - selecteer bewaren en druk op ok knop. Proces duurt ca. 10 minuten.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Welk merk ontvanger heb je? Motorola (1963 of 1853), Arris, Arcadyan?
Heb je de ontvanger al even uit gehad met de schakelaar op de achterkant? (even 1 minuutje uitzetten).
Herstarten van een Motorola kan zo'n 10 à 12 minuten duren! Doe het dus op een rustig moment.

Helpt 't niet dan kijken we verder.

Hmm, verkeerd gepost bij Digitenne 😞 Zal 'm laten verplaatsen door KPN moderator.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan alleen programma's vanaf zes uur vanochtend terugkijken en niet van daarvoor. Heb inmiddels mijn ontvanger uit en aan gezet, maar dat verandert niets.
Reputatie 7
Badge +31
Welke zender(s), MissB? (ik ga ze niet alle ruim 100 na lopen als je het niet erg vind 😉 )
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @MissB @Saskia V, welkom op het forum!

Welke programma proberen jullie terug te kijken? De zender bepaald helaas namelijk zelf welke serie, seizoen of aflevering terug gekeken kan worden via de tv-ontvanger. Het klopt dat niet alles terug gekeken kan worden op deze zenders. Dit geldt ook voor de zender Boomerang en Discovery World op dit moment. Ik zou je willen adviseren om deze serie op te nemen zodat je niets hoeft te missen 🙂
Bedankt voor je reactie. Vanochtend gold dit voor alle zenders. Ik heb zojuist nog weer gekeken en nu kan ik overal weer tien dagen terugkijken. Geen idee waar het aan lag, maar ik ben blij dat het weer werkt
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen we dat graag van je!

@Saskia V Is het probleem bij jou ook inmiddels verholpen?
Reputatie 7
Badge +17
@Saskia V We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je vraag inmiddels is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Sinds een paar maanden kpn alles in1 genomen in het begin zeer tevreden, maar ik kan nu op geen enkele kanaal terug kijken ,, kijken vanaf het begin werkt niet.
Box opnieuw gestart werkt ook niet, terug kijken is van de redenen waarom ik deze overeenkomst heb afgesloten als dit zo blijft ga ik wat anders zoeken ?
Reputatie 7
Badge +31
Oh jee. Dat is lastig. Er was woensdag storing mee maar het zou weer moeten werken sinds donderdagmiddag.

Je hebt 'm al (minimaal 1 minuut?) uit gehad. Zou je 'm ook eens willen resetten?

Menu - instellingen - druk 2 x op gele knop - zet beide opties op ja - selecteer bewaren en druk op ok knop. Proces duurt ca. 10 minuten.
Bedankt Peter voor dit bericht, ik heb gisteren een chat gesprek gehad met een Kpn medewerker en inderdaad resetten heeft geholpen alles nu in orde.
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het probleem verholpen is door een reset.

Reageer