Beantwoord

Kijklijst op iTV

• 22 mei 2016
  • 9 reacties
  • 391 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Misschien een toevoeging in menu iTV. Een kijklijst. Zo veel films etc. Aanvinken met kijklijst. Scheelt een hoop zoekwerk.
icon

Beste antwoord door Erik_ 1 juni 2016, 15:27

Ik heb een reactie gekregen van de ontwikkelaars. Het maken van een kijklijst voor On Demand prorgamma's is wel iets dat ze graag willen. Het komende jaar zit echter al zodanig vol met dingen met hogere prioriteit dat het niet op korte termijn toegevoegd zal worden.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Maar dan moet je ze toch alsnog zoeken..

Reputatie 1
Je kunt wel gewoon herinneringen aanzetten op iTV, zodat je een herinnering krijgt wanneer het programma begint!

Reputatie 2
Badge
Ja kan. Maar als je een film ziet en geen tijd heb. Dan kan je in kijklijst zetten.
Reputatie 1
Je bedoelt een opname inplannen? 😛 Je kunt gewoon een hele lijst met opnames inplannen en die op het door jou gewenste moment terugkijken!

Reputatie 2
Badge
Nee gewoon in een kijklijst. Maar opnemen is ook een optie.
Reputatie 7
Badge +27
Hey Simon, wat leuk dat je meedenkt! Ik zie niet helemaal de toegevoegde waarde van een kijklijst. Als je een film ziet in de gids die je graag wilt zien maar je hebt geen tijd op dat moment dan kun je hem opnemen. Of als de film op een later moment wordt uitgezonden en je hebt wel tijd kun je een herinnering plannen. Derde optie is nog, voor de zenders die het hebben, om via Programma Gemist terug te kijken. 

Zoals ik het fenomeen kijklijst ken, van bijvoorbeeld Netflix, is dat ik alles uit het aanbod dat me interessant lijkt op die lijst kan zetten om te bekijken wanneer ik wil. Maar het aanbod is dan ook volledig On Demand en altijd* aanwezig. DIt is bij live tv kijken niet zo. Dingen zijn op een specifiek moment te bekijken. Een kijklijst werkt dan alsnog niet, zodra het live moment voorbij is kun je het programma niet meer zien. Je zou hem dan moeten opnemen als je het wilt terugkijken op een moment dat jouw uitkomt.

Ik ben benieuwd hoe jij die kijklijst dan ziet, hoe werkt deze anders dan de manieren die we al hebben? Kun je dat wat meer toelichten? Ik kan het dan in ieder geval als feedback bij de ontwikkelaars neerleggen :)

*tenzij Netflix het uit het aanbod verwijderd natuurlijk 

Reputatie 2
Badge
Erik,

Mijn broer heeft ziggo.
Als je daar zoekt naar progamma s in film 1 hbo etc staat rechtsboven kijklijst. En wil je het progamma in kijklijst dan vink je hem aan. Zoals nu heeft hbo 500 films in otm. Ben niet zo n film kijker. Dus heb weinig met titels. Zoals laats had ik een film maar moest eruit stappen. Wil ik de film later terug zien wist ik de titel niet meer. Dan heb je wat aan kijk lijst. En nu krijg ik de opmerking van kijk dan in gehuurde video's. Maar daar stond hij dus niet tussen. Maar opnemen is een goeie optie. Maar weet niet of dat uit otm kan. Netflix werkt er ook mee. Mijn lijst. Werkt prima.
Reputatie 7
Badge +27
Ah, volgens mij heb ik hem door. Je bedoelt een kijklijst dan specifiek voor On Demand programma's. Zodat het op dezelfde manier werkt als inderdaad bij Netflix. Dat vind ik eigenlijk best een goed idee. Ik ga het als feedback doorgeven aan de ontwikkelaars. Wie weet krijgen we die functionaliteit er dan nog eens bij.

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb een reactie gekregen van de ontwikkelaars. Het maken van een kijklijst voor On Demand prorgamma's is wel iets dat ze graag willen. Het komende jaar zit echter al zodanig vol met dingen met hogere prioriteit dat het niet op korte termijn toegevoegd zal worden.

Reageer