Beantwoord

Kinderslot van iTV uitschakelen

  • 17 April 2019
  • 10 reacties
  • 1842 keer bekeken

Ik heb een experia V10 box. Ik wil het kinderslot van de TV eraf hebben. Daarvoor heb ik de PINcode nodig. Als ik probeer mijn product te koppelen krijg ik de mededeling: u bent niet verbonden met vast internet (ben ik wel) of u gebruikt een VPN (doe ik niet). Als ik dan (alternatief) mijn adresgegevens invoer zegt hij: de door u ingevoerde gegevens zijn niet herkend als product van KPN voor consumenten. Hoe kom ik aan mijn PINcode?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 17 April 2019, 11:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @arjenvdm
Je pincode kun je in MijnKPN vinden
Webcare kan het ook voor je nakijken en als je dat wilt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @arjenvdm,

Is het inmiddels gelukt om de kinderslot eraf te krijgen?
Hoi Dennis en huistijger,
Ik heb nog steeds niet mijn PIN. Ik heb wel mijn klantnummer etc geplaatst. Hoe vind ik nou die PIN?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis en huistijger,
Ik heb nog steeds niet mijn PIN. Ik heb wel mijn klantnummer etc geplaatst. Hoe vind ik nou die PIN?

@arjenvdm, en ook niet binnen MijnKPN? Zie hieronder een voorbeeld:

Als je bent ingelogd, ga dan naar het huisje, en klik daarop:



Daarna ga je naar: "Informatie & Instellingen:"


Dan zie je linksboven je abonnementsnummer & de pincode: (ik heb de mijne afgeschermd)



Ik hoop dat het nu lukt, laat het me even weten. Succes! 🙂
Reputatie 7
Hey @arjenvdm, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! Ik zie dat @Dennis Schreve je al goed op weg hebben geholpen. Top. Gaat het zo lukken? 🙂
Nee, als ik inlog krijg ik alleen product koppelen. En dan weigert ie mijn gegevens.
Reputatie 7
Ik geef je hieronder de stappen die je moet volgen om je KPN-producten te koppelen met je MijnKPN-account. Maar let op: Zorg ervoor dat je bent verbonden met je eigen KPN-netwerk thuis, je ip-adres wordt gecontroleerd. Als je dit vanaf een andere locatie en/of ip-adres doet werkt het koppelen niet.

Koppel je KPN producten in je MijnKPN;
Druk op: 'Thuis'
Voer ter controle de laatste 3-cijfers van je IBAN in
Ga naar 'Product koppelen'

Je KPN-diensten worden toegevoegd aan je MijnKPN-account. Als dat is voltooid kun je gegevens opvragen en aanpassen.


Laat het hier weten als er nog vragen zijn, of geef de details waar je precies tegenaan loopt. We helpen je hier graag 🙂
Reputatie 7
Hallo @arjenvdm, is het gelukt? We hebben al een tijdje niks van je gehoord. Laat het weten of we nog wat kunnen betekenen? 🙂
Ik heb de klantenservice gebeld. Die hebben uitgelegd dat de pin code voor het kinderslot identiek is aan de code voor het inschakelen van de decoder
Reputatie 7
Hah @arjenvdm. Bedankt voor je terugkoppeling. Dat klopt, we hanteren maar één code voor al het gebruik en wijzigingen voor Interactieve TV. Fijn dat het is gelukt. Mocht je nog vragen hebben, laat het hier weten.

Tip: MijnKPN-account is altijd handig om aan te maken en de producten te koppelen. Hier kun je veel zaken zelf regelen, zoals; het aan/uitzetten van extra diensten, inzicht in je facturen, je persoonlijke gegevens inzien en wijzigen etc.

Reageer