klacht!

• 8 februari 2012
  • 1 reactie
  • 9555 keer bekeken

Wij betalen al geruime tijd voor het opnemen pakket en het werk nog steeds niet. Wij hebben al meerdere malen minuten lang zeg maar bijna uren met de technische ondersteuning aan de lijn gehangen. Steeds krijgen wij te horen dat er niks met onze `call` gebeurd is. We zouden teruggebeld worden door kpn. Maar wij horen maar steeds niks. Wij hebben alles al geprobeerd samen met de medewerkers van de technische afdeling van het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Er komt maar steeds geen oplossing. Wij zijn een totaalklant betalen incl GSM, interactieve tv, internet en bellen rond de € 300,00 per maand. En we krijgen een heerlijke service van kpn. Ik word er echt moedeloos van. Ons ticketnummer is HD2-0003029557. Wij zijn altijd er tevreden geweest over KPN maar ooit is ons geduld op. Wij hopen dat wij nu eindelijk geholpen gaan worden en KPN is tegemoet komt in de gemaakte kosten want het probleem is niet door ons veroorzaakt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Beste Hermanspgjj,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met het Opnemen Pakket. Ik zie dat u al meerdere malen contact heeft opgenomen met de Helpdesk. Door een collega van de Helpdesk is inmiddels een incident voor u aangemeld.
Graag neem ik persoonlijk contact met u op om dit probleem met u te bespreken.

Kunt u mij in een privébericht uw telefoonnummer, postcode en huisnummer sturen?

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer