KLACHT

  • 10 februari 2014
  • 1 reactie
  • 2292 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 
Hierbij wil ik u in gebreke stellen voor de diensten welke u slecht levert. 
 
Op 29 oktober 2013 heb ik een probleem gemeld met ticketnummer: THD-0003580724
Na melding hiervan is er een monteur geweest die de router heeft vervangen.
 
Op 5 november  2013 heb ik hetzelfde probleem gemeld met ticketnummer: THD-0003591366
Na melding hiervan is er een monteur geweest die alle aansluitpunten in huis heeft vervangen en heeft bij de centrale verdeler buiten huis het een en ander vervangen.
 
Op 12 november heb ik weer hetzelfde probleem gemeld met ticketnummer: THD-0003600604
Na melding hiervan is er een monteur geweest die de bekabeling in mijn woning heeft vervangen.
 
Op 5 februari 2014 heb ik weer hetzelfde probleem gemeld, deze is telefonisch aan u doorgegeven Bestelnummer: AF26067
De router is omgewisseld.
 
Helaas is het probleem niet opgelost.
Elke dag ( maandag t/m zondag ) is het niet mogelijk om televisie te kijken, te internetten en te bellen tussen 19:45 uur en 22:00 uur. 
Elke mogelijke storing in de woning heeft u geprobeerd om op te lossen maar dit is u niet gelukt.
 
U heeft 48 uur de tijd om contact met mij op te nemen en dit probleem binnen 10 werkdagen op te lossen. Doet u dit niet dan stuur ik u alles terug van KPN en zal ik elders een abonnement afsluiten. Een eventuele opzegtermijn of contractduur zal door mij niet uitgezeten worden en ik ben bereid om via mijn rechtsbijstandverzekeraar dit aan te vechten. Dit hele verhaal zal ik publiceren op alle sociale media. 


Hoogachtend,

Dhr. I. Bilici
********


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Beste lkerBilici,

Erg vervelend dat je verbinding nog steeds niet optimaal werkt.

Aangezien er al vaker meldingen gemaakt zijn heb ik je bericht doorgezet naar een gespecialiseerde afdeling. Er zal z.s.m. contact met je opgenomen worden.

Met vriendelijke groet,
Danny

Reageer