klacht

  • 3 juli 2015
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Wij hebben een haperend beeld op tv. Deze is nieuw aangeschaft in 2012.

Elke minuut staat het beeld een aantal keren een paar seconde stil en verspringt dan; ook haperingen in het geluid.

Als ik het geluid van de radio via internet beluister dan zijn ook hier haperingen en valt het geluid regelmatig in zijn geheel uit. Dus ook hier werkt de glasvezelaansluiting niet naar behoren.

Alle kastjes zijn gereset maar het probleem blijft bestaan.

Alle kabels zijn in 2010 vervangen (cat. 5).

Graag een oplossing voor dit probleem.

vr. gr. Peer van Doorn


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoe is de ontvanger aangesloten? Met een kabel direct naar de experiabox? Of bevinden zich er Switches en routers in het netwerk?

Robin
Reputatie 7
Badge +31
Ik sluit me bij Robin aan. Lijkt verdacht veel op problemen in het eigen netwerk na de omschakeling van bridged tv naar routed tv. Voor uitleg en oplossing(en) zie:

http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/Vastlopen-televisie-of-quot-Zender-niet-beschikbaar-quot/m-p/331142#M29389

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Peer,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je haperingen ervaart in je Interactieve TV ontvangst!

Ik heb je lijn doorgemeten: De verbinding tussen KPN en je Experiabox is wat betreft snelheid en stabiliteit in orde.

Ik ben om die reden ook benieuwd naar de zaken die Robin vraagt 🙂 Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer