Vraag

Klacht

• 24 september 2018
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Nog een week te gaan en dan is kpn verleden tijd teveel gebeurd er zal nog een rekening aankomen maar waag het nu niet nog een keer om er 15 euro bovenop te gooien .betaal al jaren op een datum me rekeningen wat beken d is bij jullie dus wi, dit ff kwijt betaal het gewone bedrag en verder geen Trucen meer ben er echt klaar mee vind het niet normaal maar ja pech weer een klant weg ,veel shit met de kastjes, word te duur,en wat er nu gebeurd is geld extra rekenen

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Gyzmo1, welkom op het forum. Wat is er precies aan de hand? Zou je dat willen toelichten? Ik help graag.

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +13
Ik ben al jaren super tevreden bij KPN.
Ben ook heel erg benieuwd wat er fout is gegaan.
Alex p is gedaan .en joop2011 fijn dat je wel tevreden bent ik niet meer .verschillende kastjes gehad nu weer als je wat wilt kijken wat je hebt opgenomen spoelt hij of gelijk door tot het eind uit zich zelf of je kan het niet bekijken geeft hij fout code. Heb ook vernoemen dat ik een gebruikt kastje heb gehad vind ik niet kunnen .en 88 euro elke maand word me te duur krijg net niks extra,s bij na jaren klant te zijn eind van de week weg gaat me geld schelen en krijg er meer voor waar je niet voor hoeft te betalen .en zo nu en dan extra kosten erop gooien ben er klaar mee.
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel. Heb je dit probleem op beide ontvangers? Ik vraag dit om uit te sluiten of het aan de ontvanger of verbinding ligt. Zou je deze stappen willen uitvoeren en voor de zekerheid zowel de Experiabox als je glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken?
Nee alleen in de huiskamer deze ellende op die ander zit nog en digitene kastje tussen ,maar gisteren weer gezeik met die box 2x vast slaan weer alles opstarten maar maak je niet meer druk morgen is het over met deze ellende dan ben ik over.,maar wilde het melden dat meer mensen het kunnen lezen hoe het gaat.
Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik hoop in ieder geval dat je bij jouw nieuwe provider geen problemen meer ervaart.

Reageer