klacht

• 22 september 2012
  • 1 reactie
  • 9009 keer bekeken

Helaas heb ik kleine opsomming van klachten, ik heb al sinds de zomer problemen met kpn en ben het meer dan beu.

De klantenservice van kpn is dramatisch slecht!

1. Ik wilde graag een nieuwe tv kast hebben omdat mijn oude harddisk recorder niet goed functioneerde. kpn kon mij niet zeggen of ik het nieuwste kastje zou krijgen omdat ik al een bestaande klant was (die zou je juis tevreden moeten houden denk ik zo). ik werd in een langdurig telefoon gesprek doorgestuurd naar verschillende medewerkers en iedereen zei weer wat anders. tot een medewerker zelf met een bizarre en omslachtige oplossing kwam waardoor ik wel een nieuw kastje kon krijgen. dat was een tweede tv kast aanvragen want dan zou ik wel een nieuwe klant zijn en kreeg ik het nieuwste kastje en dan zodra ik het kastje heb het tweede abo weer opzeggen en mijn oude harddiskrecorder terugsturen met die zending en de nieuwe houden. moet makkelijker kunnen denk ik zo? In feite bedriegen ze de boel zelf daar.

2. medewerkers van de helpdesk weten vrijwel nergens van af en krijg steeds meer het idee dat dit puur vakantie werk is voor hun? ik weet er niks van, maar ik werk er dan ook niet en als ik dan bel met een vraag/probleem zou het fijn zijn als men je goed kan helpen.

de 1 belooft gouden bergen en in datzelfde gesprek wordt door een andere medewerker weer alles ontkent........

3. meerdere malen vrij moeten nemen van werk omdat er een monteur zou komen... Geen monteur aanwezig. wat bleek kpn had niet goed gecommuniceerd met de monteur.

4. weer een dag vrij moeten nemen voor een monteur omdat hij nou wel eindelijk mijn nieuwe experiabox kwam installeren... kwam hij met het vervelende bericht dat ik vijf dagen zonder internet zou zitten omdat kpn de monteur te vroeg had gestuurd.

5. dan wil je ergens een email of klachtenformulier vinden op de site en dat is dat NERGENS te vinden. zeer zelden krijg je een poppup voor een chat venster maar dan bedoel ik ook zelden...maar natuurlijk wel bij de zakelijke afdeling en helaas ik ben een prive klant. 

6. Ter zogenaamde compensatie twee maanden gratis HBO gekregen en omdat ik een opnemen pakket heb ook een paar films opgenomen. na twee maanden keurig mij weer afgemeld voor dit pakket omdat ik anders moet betalen kom ik tot de ontdekking dat ik al mijn films kwijt ben die ik opgenomen heb met die zender!!!!!!!!!!!!!! dit is toch te zot voor woorden? als ik dan wel mijn oude harddiskrecorder had gehad had ik alle films nog kunnen bekijken maar nee omdat alles bij jullie op het netwerk staat........... kan ik niks meer terug zien. terwijl dat als mensen twee maanden recht hebben of uberhaubt gewoon betalen voor zon paket zij dus ook recht hebben om de films die zij die periode hebben opgenomen gewoon op een later tijdstipt te kunnen terug kijken. als antwoord kreeg ik ja mevrouw u kunt weer twee maanden gratis krijgen, heel fijn maar daarmee is dit probleem nog niet opgelost.. er zijn ook genoeg mensen die wel betalen voor alles en dus ook hun films kwijt zijn als ze iets afmelden.

en zo kan ik helaas nog wel even door gaan met klachten,  het wordt tijd om eens te gaan kijken bij een andere provider, want de problemen met Kpn lopen de spuigaten uit!

1 reactie

Reputatie 1
Badge
:(het opnemen pakket is een functionaliteit die aan kan staan of uit. Het is geen schijf in een recorder die van jezelf is. Zodra KPN op afstand dit uit schakelt, omdat je het bijvoorbeeld opzegt, is de dienst er niet meer voor je. Helaas ook niet wat je al opgenomen had.

Zo is dat tegenwoordig. Dat noemen ze modern

Reageer