Klacht

• 1 november 2012
  • 2 reacties
  • 8317 keer bekeken

Beste KPN,

Klantvriendelijkheid staat blijkbaar niet hoog in het vaandel bij u. Ik zit inmiddels ruim 3 dagen zonder TV, af en toe heb ik internet. Vanzelfsprekend m'n storing meteen gebeld. Toen bleek dat ik geen goed signaal ontvang. Blijkbaar is er iets veranderd, want voorheen had ik wel gewoon TV, internet en bellen. Maar van het ene op het andere moment staat m'n TV op zwart. Ik zou terug gebeld worden door de technische dienst. Een dag later belde deze persoon, maar aangezien ik achter het stuur zat, werd er een belafspraak voor een half uur later gemaakt. Tot op heden nog niets gehoord. Dus vanochtend maar weer opnieuw met de klantenservice (verkeerde naam, want service bieden ze niet), gebeld. Ik zou terug gebeld worden.... Dus nog maar eens gebeld, en nu blijkt dat het 5 werkdagen kan duren voordat de technische dienst het behaagt me terug te bellen. Dat kan betekenen, dat ik dus pas na het weekend eens gebeld wordt, maar dan zit ik al een week zonder TV en internet?! Dat is toch geen service? Hoe kan dat? Ik begrijp dat het niet ala minute opgelost kan worden, maar ik zou het wel fijn vinden als KPN mijn storing serieus neemt en er meteen mee aan de slag gaat... maar dat gebeurt dus niet. Ik vind het zeer teleurstellend dat de KPN op deze manier met mijn klacht omgaat.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste cje1234,

Allereerst vervelend te horen hoe de gang van zaken is verlopen. Met betrekking tot de 5 werkdagen, dat is de maximale doorlooptijd waarbinnen contact met een klant gezocht wordt. Dit heet alles te maken met het aantal problemen wat er al ligt, en de complexiteit van het probleem waar jij nu hinder van vindt. Ik snap dat het niet een bevredigend antwoord is, bovendien heb ik geen dossierkennis, vandaar dat ik de uiterlijke doorlooptijd nu vermeld.

Graag zou ik echter toch nog voor je willen kijken of ik nog iets kan betekenen, of op zijn minst meer informatie geven. Heb je daarvoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hi Jeroen,

Dank voor je reactie, ik heb je een berichtje gestuurd!

Reageer