Beantwoord

Klacht factuur verhuiswerkzaamheden

  • 26 October 2019
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Badge

Ik heb gisteren contact gehad met klantenservice over een factuur waar ik eigenlijk niet zo mee eens ben.

er waren 2 versterkers berekend en ik heb er slechts 1 gekregen (omdat ik er maar 1 nodig had).

de werkzaamheden (ophangen en installeren 2 modems, draad vervangen voor interactieve tv en plaatsen versterker) kostte 3 uur. De reden is dat er een medewerkster meeliep om te leren. Maar er werd wel 45 minuten extra tijd berekend op de factuur.

 

nu heb ik gisteren door een medewerker een oplossing aangeboden gekregen om 50 euro te verrekenen met mijn komende facturen (was volgens hem de enige manier en eigenlijk deden ze hier normaal niets mee. Dat vond ik vreemd, maar accepteerde de oplossing.

toen ik (veel later nadat de medewerkers weg waren) 5 gaatjes uit mijn net geverfde zijpaneel van de meterkast zag komen (daar waar de leerling de modems opgeschroefd had) was ik minder blij. Dit heeft bijgedragen aan mijn ontevredenheid over de manier van werken en dat alles zo vreselijk lang duurde.

de medewerker op klantenservice zei dat het vervelend voor me was en zei sorry, nou het is heel erg vervelend want ik moet de gaatjes repareren en alles weer schilderen…..

graag uw reactie!

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 October 2019, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Monique, welkom op het forum. 

Ik ga me hierin verdiepen. Op welke datum zijn de monteurs langs geweest? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Hi Alex,

 

De monteurs waren er 24 oktober om 8 uur tot 11:15.

Het profiel is bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, heb het gevonden. Zou je hier een foto willen plaatsen van de gaatjes? Dan kan ik daarmee verder. Ik vermoed dat de monteur aan de binnenkant heeft geboord en te ver is gegaan waardoor het aan de buitenkant zichtbaar werd? 

Badge

 

Badge

Ik heb t bijgewerkt, maar het is foeilelijk

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt het zelf al gedaan zie ik inderdaad. Goed als ik je even bel? 

Reputatie 7
Badge +24

Update voor de meelezers: elkaar gesproken en opgelost. :)Â