Beantwoord

Klacht: ik wacht al 3 weken op een monteur

  • 28 November 2019
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Gevraagd om een monteur in de winkel. Top alles super snel geregeld, dan begint t gezeik hoor. Eerst wordt de monteur ingepland en bevestigd, bel je s morgens hoe laat hij komt, komt hij eerst niet dan toch wel. S avond nog maar eens gebeld, lang wachten op de klantenservice en een vrije dag naar knoppen. Eindelijk iemand aan de telefoon de monteurs afspraak was verwijdert. Nou ik was t niet heb namelijk zitten wachten. Toen beloofd om snel een nieuwe afspraak te krijgen wederom niks. Geen bevestiging helemaal niets wederom. Lekker bezig hoor

icon

Beste antwoord door ZwaanEsme 7 December 2019, 19:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ZwaanEsme, door drukte is mijn reactie later dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Ik lees dat je al een hele tijd bezig bent geweest om een afspraak met een monteur te maken, en dat het zacht gezegd niet gladjes verlopen is. Dat vind ik jammer om te horen, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het aankaart.

Hoe staat het er nu voor, is het gelukt om de afspraak te maken? Ik hoor graag wat er allemaal is gebeurd en ook als ik iets voor je kan doen. Vul je dan voor mij je postcode en huisnummer in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens opzoeken als dat nodig is.

Beste Alexa,

Dank voor je bericht. Inmiddels heb ik het zelf aangesloten. Toen had ik een storing. Nu kon de storingsmonteur het niet verhelpen en komt er een ondergrondse hoe jullie dat noemen. Weer een weekend zonder tv. We wachten af. 

Reputatie 7
Badge +19

@ZwaanEsme Fijn dat het zelf gelukt is om het aan te sluiten, ook daarna ging het nog niet zoals we willen lees ik. Is de monteur van ondergronds al bij je geweest en zo ja, laat je weten hoe het afgelopen is?

Inmiddels is de tv aangesloten waarvoor hartelijk dank.Â