Beantwoord

Klacht ivm Pluspakket opzeggen

  • 29 September 2019
  • 4 reacties
  • 258 keer bekeken

Goedemiddag,

Probeer al week om van het Pluspakket af te komen...
1e keer via de app... de "verwijder" pushbutton gaf aan: dit kan pas vanaf 29.09.2019

Nu is de "verwijder"push button helemaal verdwenen.... in de app en ook online via internet inloggen....

Medewerker gesproken: dit kan pas vanaf vanavond 18.00 uur, bel dan maar terug....

Niet mee akkoord gegaan, zei ze, ik verbind u wel door met een technische medewerker....

inmiddels nu meer dan 32 minuten in de wacht gezet en hoor steeds: al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek....
HELE SLECHTE KLANTENSERVICE!!!

Graag z.s.m. contact met iemand die mij per direct kan helpen, zonder dat mij dit nog meer tijd en energie gaat kosten.... ik wil alleen het plus pakket per direct opzeggen/verwijderen uit mijn account!!!
icon

Beste antwoord door R.Jane 1 October 2019, 22:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi R, welkom hier.

Zou ik eens mogen meekijken wat hier aan de hand is? Ik weet dat het wat drukker is dan normaal bij de telefonische helpdesk, mijn excuses hiervoor.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik pakket erbij halen en voor je bezig gaan.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +21
@R.Jane, we zoeken graag uit hoe het nou in elkaar steekt! Zou je hiervoor je profiel willen aanvullen?
Het is zondag al door een technische medewerker geregeld en opgelost, kon niet op andere manier.
Bedankt dus voor jullie reactie, was in de veronderstelling dat jullie daar dan ook van op de hoogte zouden zijn, fijne avond!
Reputatie 7
Badge +24
Het is zondag al door een technische medewerker geregeld en opgelost, kon niet op andere manier.
Bedankt dus voor jullie reactie, was in de veronderstelling dat jullie daar dan ook van op de hoogte zouden zijn, fijne avond!


Nee, zonder je gegevens kunnen we dat niet inzien. Fijn dat alles naar wens is opgelost. Je weet ons anders te vinden. 🙂