Beantwoord

KLACHT na een jaar nog steeds niets gebeurd

• 18 mei 2014
  • 8 reacties
  • 2143 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds een jaar maakt een kabelverdeelkast in mijn straat een irritant bromgeluid waar ik veel last van heb. Na contact te hebben gehad met Liander, Reggefibre en UPC bleek dat het een kast was van KPN. Ik heb hierover drie keer gebeld met het storingsnummer 0800-0150 en er zijn steeds incidentenrapporten gemaakt maar er gebeurde niets. Men kan niet eens de reeds gemaakte incidentenrapport terugzoeken. Ik heb het ook via de mail geprobeerd maar kreeg hier geen antwoord op. Ik word er erg moedeloos van en hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt,

E. Roos

icon

Beste antwoord door Erik_ 3 juli 2017, 11:22

Vanmorgen kreeg ik bericht dat de infrastructuur afdeling de kast heeft nagekeken en de ventilator fan heeft vervangen 🙂 Het zou nu weer in orde moeten zijn, e_roos!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Het lukt je maar niet hé ?
Als jij de enigste bent die erover klaagt zal er ook nooit wat gebeuren !
Als de hele wijk er last van heeft en er ook een klacht over indiend maak je meer kans !
Komt het gezoem boven het geluid vd tv uit ?
Is slapen onmogelijk geworden ?
of hoor je het alleen als je er langs loopt ?
Reputatie 3
Badge +1
Beste e-roos,

Een irritant bromgeluid in de buurt kan erg frustrerend zijn. Ik onderneem hierop graag actie zodat je snel weer rust krijgt! Wil je mij in een privé bericht je 06 nummer, postcode, huisnummer en een adres of beschrijving waar deze kabelverdeelkast staat. Graag hoor ik van je!

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 7
Badge +11
Beste e-roos,

Heb je inmiddels contact gehad met Jorrit naar aanleiding van zijn verzoek?
We horen het graag van je.

Met groet,

Cornelis

Er is eindelijk een monteur langsgeweest en die heeft een nieuwe ventilator in de kast gezet en mij netjes gebeld. Bedankt monteur!

Voor de klantenservice van de KPN heb ik geen goed woord over, er is gewoon geen communicatie tussen de verschillende afdelingen en er is niemand die controleert of er iets met een klacht gedaan wordt.

Daarom heeft dit een jaar geduurd terwijl het zo eenvoudig op te lossen was.

Gelukkig zijn er uitzonderingen zoals Jorrit!

Bedankt!

Reputatie 3
Badge +1
Hallo e-roos,

Fijn om te lezen dat de monteur het zo netjes heeft verholpen. Jammer dat je bij onze klantenservice niet een snellere oplossing hebt gekregen. Je signaal zet ik intern uit om onze service te verbeteren.

Bedankt voor je compliment en geniet van de welverdiende rust! :-)

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Beste KPN,

Sinds een paar maanden komt van dezelfde kast weer hetzelfde bromgeluid. Waarschijnlijk is weer een ventilator kapot gegaan of iets dergelijks. Ik zou het erg fijn vinden als hier wederom een monteur naartoe gestuurd kan worden.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +28
Dag E. Roos, wat irritant dat de kast weer lawaai maakt. We gaan zorgen dat dit snel wordt opgelost. Omdat we sinds je oorspronkelijke bericht zijn overgestapt op een nieuw forum heb ik de gegevens niet meer. Kun je het adres van de straatkast sturen in reactie op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Vanmorgen kreeg ik bericht dat de infrastructuur afdeling de kast heeft nagekeken en de ventilator fan heeft vervangen 🙂 Het zou nu weer in orde moeten zijn, e_roos!

Reageer