KLACHT niet kunnen ontvangen HD zender

• 23 november 2013
  • 3 reacties
  • 5008 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik heb recentelijk mijn contract bij KPN gewijzigd. Ik heb nu dus weer een 12 maanden contract. Nu heb ik vandaag een nieuwe Full HD TV gekocht en blijk ik de HD zenders niet te kunnen ontvangen, waarover KPN reclame maakt op de website. Van de klantenservive krijg ik als antwoord dat mijn adres te ver van de centrale ligt, waardoor het niet mogelijk is om de HD zenders te ontvangen.

Ik ben hierover nooit geinformeerd. Ik had dan ook nooit een nieuw contract aangegaan als ik deze informatie gehad geweten. 

Ik zou dan ook graag zien dat mijn contract alsnog (kostenloos) wordt beeindigd. 

Ik hoor graag uw reactie. 

Mvg,

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik neem aan dat u een "instap pakket" hebt. Als ik u was zou ik hier nog even checken wat mogelijk is in de regio waar u woont. U hoeft alleen de postcode en huisnummer in te voeren en kunt dan de te verwachten snelheden bij de verschillende aanbieders zien (NB altijd indicatief, als ik mijn gegevens invoer is de uitkomst gunstiger dan de werkelijkheid!!). U ziet ook hoever u van het aansluitpunt afzit. Deze informatie zal helpen bij de discussie die u over het eventueel beëindigen van uw contract met KPN zult moeten voeren.

Check: http://www.providercheck.nl/postcodecheck

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Stefan.

Ik kan mij voorstellen, dat dit een hele teleurstelling is. Maar om helder te krijgen (als je straks de discussie aan wil gaan met KPN). Had je voor je verlenging ook al itv van kpn en hoe is de verlenging tot stand gekomen, via het internet of telefonisch?

Reputatie 4
Badge +6
Hallo StefanM,

Allereerst kan ik me heel goed voorstellen dat HD zenders belangrijk zijn, vooral als je er een nieuwe tv voor hebt gekocht. Heb je dit tijdens het gesprek van de verlenging ook bespreekbaar gemaakt? Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen, zou je daarom je postcode, huisnummer en contractnaam in een privébericht kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer