Beantwoord

Klacht over Fox Sports en chatten met KPN

• 23 september 2017
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik probeer al sinds 20:00 in de chat te komen, maar helaas blijft de wachttijd op 1 min of 2 min staan dus niks aan.

Mijn klacht was sinds de update deze week is op Fox het geluid eerder dan het beeld. Erg vervelend als je voetbal zit te kijken.

Ik hoor graag verder

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 oktober 2017, 09:23

Hoi Lindybulk, welkom op het forum! Het lijkt me inderdaad erg vervelend als je eerst gejuich hoort en dan pas de bal in het net ziet ploffen.

Heb je hier nog steeds last van? Geef dan de tv-ontvanger eens een reset. Laat je me weten of dat het probleem oplost?
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, lindybulk. Betekent dit dat je het geluidsprobleem met een reset hebt kunnen oplossen? Daar ga ik van uit :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ooh, je bedoelt Fox Sport eredivisie (ik keek n.a.v. dit topic net even op Fox 14/714). Gisteravond een hele tijd naar gekeken, zowel FS 1 HD als 3 HD. En het liep perfect gelijk. De monden in de studio gingen gelijk met het geluid. Mag aannemen dat het commentaar dat dus ook was.
En het loopt ook nu gelijk, want ik heb FS 1 HD nu ook even aan. Ook op het SD kanaal loopt het gelijk.

Wat raar dat jullie dat ondervinden? Lijkt me heel irritant.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Lindybulk, welkom op het forum! Het lijkt me inderdaad erg vervelend als je eerst gejuich hoort en dan pas de bal in het net ziet ploffen.

Heb je hier nog steeds last van? Geef dan de tv-ontvanger eens een reset. Laat je me weten of dat het probleem oplost?
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, lindybulk. Betekent dit dat je het geluidsprobleem met een reset hebt kunnen oplossen? Daar ga ik van uit :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer