Beantwoord

Klacht over klantenservice

  • 13 August 2019
  • 9 reacties
  • 253 keer bekeken

Heb vandaag meerdere malen (ongeveer 5 keer) met uiterst onprofessioneel en onvriendelijk personeel van de klantenservice aan de telefoon gehangen. Tot 2 keer toe hing de medewerker midden in het gesprek gewoon de hoorn op de haak. Slechts één medewerker was vriendelijk en bereid me daadwerkelijk te helpen en die zou ervoor zorgen, dat mijn televisieontvanger omgeruild zou worden, maar daarover zou ik een bevestiging per sms of email krijgen, maar die bevestiging heb ik niet gekregen. Daarna dus nog een keer gebeld, weer door een extreem onvriendelijke mevrouw te woord gestaan, die beweerde dat mijn mobiele nummer niet bij jullie bekend zou zijn, terwijl ik daarmee eerder al gebeld had. Ondertussen is het probleem met mijn tv-ontvanger nog niet opgelost en word ik door jullie klantenservice uiterst onheus bejegend. Het enige, wat deze laatste mevrouw wilde doen, was me doorverbinden met de afdeling opzegging om mijn abonnement op te zeggen. Dat ik inmiddels serieus overweeg, om inderdaad naar de concurrent over te stappen, moge duidelijk zijn. Ik ben nu al vele jaren klant van de KPN, maar zo slecht ben ik in al die jaren niet bejegend...
icon

Beste antwoord door leendert68 13 August 2019, 22:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19
Zo hoort het natuurlijk niet. Jammer dat je deze ervaring hebt. Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt je goed geholpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Maar wat is er precies aan de hand met je ontvanger?
Op zich zou het probleem wel al verholpen zijn (door de éne vriendelijke medewerker), omdat er een omruilafspraak geregeld zou zijn. Ik probeer nu echter een SMS bevestiging te krijgen voor die omruilafspraak. En daar wil de klantenservice mij dus niet verder mee helpen...
Badge +19
Plaats je gegevens in je profiel. Nu ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.
Heb mijn mobiele nummer nu andermaal bevestigd. Kan ik nu dan een sms-bevestiging van de gemaakte afspraak krijgen?
Badge +19
Ik ben maar een "gewone" klant. Daar kan ik je dus niet mee helpen. Dat kan alleen een medewerker die vanzelf hier reageert. Heb je ook geen mail gekregen?
Nee
Maar ik ben nu in de chat in gesprek... Misschien levert dat het gewenste resultaat...
Badge +19
Laat je het even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +24
Dag leendert, welkom op ons forum.

Ook ik ben verbaasd over jouw post hier en de dat 4 van de 5 medewerkers zo hebben gereageerd. Voordat ik iets hierover ga zeggen zou ik het graag na willen kijken.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Mocht het nodig zijn, dan ga ik uiteraard een omruiling in gang zetten.

Ik hoor graag van je.