Lang verhaal kort. Had een vreemd gesprek via de chat over het opzeggen. Wou even weten hoe dit nou in zijn werk zou gaan. Ik zou niet kunnen opzeggen voor 08-08. Klopt helemaal. Echter door de zenderwijzing, mail gehad van KPN waar dit dus nu wel kan. Vanwege de FOX situatie.
3 medewerkers bleven volhouden dat deze mogelijkheid tot opzeggen niet bestaat. Ook als ik de mail voorlees met daarin de deadline van 1 juni.
De laatste medewerker vondt het prettig om mijn kind te beledigen. Mij te beledigen en tot mijn irritatie toe, wou hij mij ook niet meer helpen. Na 30 min heen en weer gesproken te hebben over het opzeggen, wat volgens deze medewerkers niet mogelijk was heb ik moeten ophangen want de laatste medewerker was zo brutaal. Dat ik wel moest stoppen met het gesprek.
Ik belde direct terug om te zien of er wel een medewerker is die mij kan helpen met de opzegging. Echter was de lijn niet meer bereikbaar vanwege een technische storing.
Gelukkig kon ik onbekend terug bellen en kon vreemd genoeg na 4x er uit gegooid te worden door de computer met een zichtbaar nummer, toch een 4e medewerker spreken die eindelijk hulp wou bieden. Leek alsof ik op een blacklist was gezet.
ik heb altijd een goed woord gehad over KPN klantenservice maar dit ging echt te ver. Ik wil hier graag een klacht over indienen alvorens ik het opgenomen gesprek op social media ga verspreiden. Ik zag dat na 3x in de wacht gezet te worden door de 1e dame die bleef volhouden dat ik niet kon opzeggen. Het beter zou zijn als ik het gesprek ook zelf zou opnemen. Heel jammer om mee te maken dat ik gelijk had.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel