Klacht over kwaliteit glasvezel

  • 18 maart 2014
  • 1 reactie
  • 1969 keer bekeken

Vanaf juli 2013 hebben wij een glasvezel abonnement. Voortdurend klachten over de ontvangst van het signaal. Dan kwam er weer een monteur langs en het probleem was nog niet opgelost. Maar dat zou niet kunnen volgens KPN, want nu was het echt opgelost. Toch fijn dan om te weten dat je films 6 keer op moet starten omdat de verbinding te traag is en wegvalt en dat dit in de ogen van KPN opgelost is. Toch zou ik graag het abonnement geleverd willen krijgen waar ik voor betaal.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo datyma,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je geleverd wilt krijgen waar je voor betaalt en niet teveel energie wilt steken in het oplossen van storingen. Ondanks de eerdere monteursbezoeken vind ik niet dat we het hier bij moeten laten en wil ik graag voor je kijken hoe we kunnen werken aan een structurele oplossing.

Zou je me om te beginnen in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam kunnen sturen? Dan kan ik me verdiepen in de handelingen die tot nu toe verricht zijn.

Met vriendelijke groet,

Martin

Reageer