Vraag

Klacht over medewerker

  • 17 september 2018
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Vanavond een medewerkster gesproken ivm geen tvontvangst op slaapkamer!
Duurde heel lang. Zonder opgaaf van redenen. Was nogal kort aangeboden, vond zichzelf vriendelijk. Moesten ook een nummer opzoeken van ontvangstbox. . Is bij ons heel moeilijk. Hangt op plankje boven tv op slaapkamer . Tenslotte vond zij dat er een monteur moest komen. Kwam totaal niet deskundig over. Vandaag op 17 september gedurende 20 minuten met geen resultaat. Wij verwachten betere service van KPN. Daarvoor zijn we in dec 2017 overgestapt van ziggo naar KPN.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Zonrath
Vervelend dat je die ervaring hebt.
Wij willen je graag helpen.
Vertel eens hoe heb je die ontvanger aangesloten?
Rechtstreeks op de Experiabox?
Of draadloos via Devolo's
Of heb je er misschien een router of een switch of zo nog tussen?
Probleem is opgelost. Het ging vooral om de manier van te woord staan van de medewerkster. Was klantonvriendelijk.
Reputatie 7
Badge +19
OK Zonrath, in elk geval fijn dat het opgelost is.
Dank dat je dat nog even meldt.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Zonrath, erg jammer om deze ervaring te lezen. Goed dat je het hier deelt. Ik wil deze feedback graag doorgeven aan de medewerker. Zou je daarvoor jouw adresgegevens/klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik achterhalen met welke medewerker je hebt gesproken.

Reageer