Op 04 augustus heb ik een film gehuurd voor 2 dagen (€ 4,99) en direct begonnen met kijken. Helaas konden we de film niet volledig afkijken, dus wilden we op 05 augustus verder kijken. Tot onze verbazing stond de gehuurde film niet tussen ‘mijn gehuurde video’s’ waarop ik naar jullie klantenservice belde en -na 12 minuten wachten- ‘gewoon’ René aan de lijn kreeg.
Ik heb hem het probleem uitgelegd, maar hij gaf tot 3x toe als antwoord: “ik kan niks voor u doen zonder de factuur” —> een factuur die jullie aan het einde van de maand opsturen. Ik maak die factuur niet zelf natuurlijk. Hij stond er op dat ik hem een factuur zou opsturen, want zonder die factuur zou hij, ik citeer: “niks voor u kunnen doen”.
Uiteindelijk moest ik zelf met een idee komen, waar hij na enig aarzelen toch maar mee akkoord ging.
Toen ik hem vroeg met wie ik gesproken had, zei hij “met René”. Toen ik om zijn achternaam vroeg zei hij: “gewoon René. Dan weten ze hier voldoende”.
Ervan uitgaande dat dit klopt, wil ik wel even mededelen dat ‘gewoon René’ niet bepaald behulpzaam was.
Ik begrijp dat het soms druk kan zijn en niet elk telefoontje even leuk is, maar dat mag geen reden/excuus zijn om je klanten op een dergelijke manier te behandelen en eigenlijk weigert te helpen, totdat de klant zelf met een oplossing komt.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel