Beantwoord

Klacht over rekening

  • 31 July 2019
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

ik ben aan het proberen een klacht over de rekening van KPN te doen maar op een of andere manier doorkruist u mijn vraag door iedere een andere mede werker en dan moet de hele kwestie
herhaald worden zodat het lijkt of u niet wilt horen en zo de situatie door ettert heel vervelend misschien denkt men bij KPN ............

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 August 2019, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @besemer, welkom op het forum. Je hebt een klacht over de rekening begrijp ik? Wat is er precies aan de hand met de rekening? Ik kijk graag met je mee. Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer kan ik de facturen er ook bij pakken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hallo @besemer, ik heb nog geen reactie van je gezien. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen?

Ik vind het vreemd ik heb een totaal KPN abbonement en ik krijg ieder maand 2 facturen bij elkaar een behoorlijk bedrag als naar andere zenders kijk erg veel daarom doe ik deze klacht waarom ik hier meerdere keren over bezwaar maakt omdat ik nooit iets van u gehoord heb het is nu de eerst keer dat ik een reactie van u zie

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u uw profiel al ingevuld?  Anders kan Jasper nog niets.

Reputatie 7

Welkom terug @besemer, ik kijk zoals gezegd graag met je mee. Daarvoor heb ik de gevraagde gegevens wel van je nodig, zonder die gegevens kan ik jouw abonnement en rekeningen niet zien. Ik hoor het graag van je als je ze hebt ingevuld op je profiel.

:rage::rage:

Badge +19

Wat probeer je te zeggen @JudithjfÂ