Klachten afhandeling

• 30 december 2013
  • 1 reactie
  • 3577 keer bekeken

Na het verzetten van de opzeggingsdatum van mijn all in 1 pakket heeft KPN een administratieve fout gemaakt en de interactieve televisie op een verkeerde datum afgesloten. Dit heeft het bedrijf zelf aangegeven en een alternatief in digitenne aangeboden. Hoewel dit een mindere dienst is ben ik hiermee akkoord gegegaan zodat er tot het einde van de periode televisie was.

Echter vanochtend zijn de 2 digitenne pakketten die als noodoplossing waren aangeboden beide ook afgesloten. Na een gesprek van 30 minuten wist de technische hulpdienst 1 oplossing aan te dragen. Een nieuw jaarabonnement afsluiten zodat alles weer geactiveerd kan worden. Ik vind dit een onacceptabele manier van het omgaan met je klant. In eerste instantie een oplossing bieden die vervolgens bijna 2 weken te vroeg word afgesloten. En dan vervolgens ook nog eens de klant op kosten proberen te jagen door als enige mogelijkheid een contractverlenging aan te kaarten. Met daarbij de opmerking dat zij wel vertrouwen hebben in een oplossing in de vorm van een klachtenbrief.

U begrijpt dat ik het vertrouwen in deze organisatie volledig kwijt ben en dit niet als oplossing kan accepteren. Mocht iemand een passende oplossing weten dan hoor ik dat graag.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo wschor, 

Ik kan me goed voorstellen dat je gefrustreerd bent. Als ik het verhaal lees schrik ik eerlijk gezegd ook van de de gang van zaken. Ik kijk graag wat ik in deze voor je kan betekenen. Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen? Dan pak ik het op!

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reageer