Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

klachten over service kpn

helaas heb ik, bij nader inzien tot mijn diepe teleurstelling, vorige week zaken gedaan met kpn. ik heb er 3 telefoons gekocht eninteraktieve tv besteld met monteurs hulp.Monteur is hedenochtend verschenen en ruim een uur later vertrokken zonder 1346 te bellen. Toen ik dat later zelf deed kreeg ik bericht dat de aansluiting niet ok was.Na een medewerker van experteam te hulp te hebben geroepen,heeft deze man in 1.5 uur Alles vervangen wat de kpn monteur had geinstalleerd. Wederom ,helaas, heb ik niet de illusie op dit bericht antwoord te ontvangen ,service van de kpn inmiddels kennend. U kunt zich wellicht voorstellen, geen enthousiast kpn propegandist te hebben verworven. Groeten E.Janss
icon

Beste antwoord door Pikkepoelie 24 november 2011, 23:41

Beste Robin_gw
Hoe dan ook jij snapt de frustratie van sommige KPN klanten niet...punt uit!
Dat KPN een geweldig succes heeft met ITV oké, dat neem ik dan maar aan.
Maar dat ze daarbij versloffen in hun serviceverlening is NOOIT goed te praten met geen enkel excuus!
KPN bestaat namelijk boj gratie van DE klant en die moet altijd op de eerste plaats staan!
En dat snappen sommige KPN'ers niet helemaal!
Producten zijn goed, klantenservice dik **bleep**!
En nam iemand van KPN nou maar 's zijn/haar verantwoordelijkheid....
Ik zit sinds begin september met een pakket welke niet werkt zoals het zou moeten, maar wel rekeningen sturen (die ook niet kloppen).
Dus Robin, verplaats je 's in de situatie van klanten die dit overkomen en telkens tegen een muur van arrogantie oplopen!

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jim_Janssen heeft ontvangen van andere leden.

Hier nog 1, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren alles goed bij en met KPN, tot ik 2e tv ook HD wilde draadloos, wat een nachtmerrie ever since..............nog steeds.............

Reputatie 3

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daan heeft ontvangen van andere leden.

Badge +5
Hallo erthjans,

Welkom op het KPN-Forum!

Kunt u mij via een privébericht uw postcode +huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten arie heeft ontvangen van andere leden.

wij hebben 6 dagen internet-bellen en tv met draadloze verbinding op 2 st tv, nu is bij 1 tv een b&o het probleem dat het beeld regelmatig stil staat en het geluid knald-kentterd, wat kan hier de oorzaak van zijn en als dit zo blijft kan ik dan nog opzeggen.

Reputatie 4

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten robin_gw heeft ontvangen van andere leden.

Badge +1
Het is dus maar op 1 TV ontvanger? Zoja sluit die dan tijdelijk met een kabel aan en kijk of het probleem er dan nog is, tevens contact opnemen met de helpdesk voor een lijn meting voor hetzelfde geld is de lijn niet goed meer.

En als 1 TV met internet en bellen het goed doen is dat geen reden om alles op te zeggen dan word de 2de TV opgezegd, geef kpn wel de kans om eerst de storing op te lossen

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pikkepoelie heeft ontvangen van andere leden.

Op 5 september abo iTV+Internet Bellen verlengd met verzoek een 2e iTV ontvanger te sturen.

Aanbieding was de 2e ontvanger 12 maanden gratis, Eredivisie Live 2 maanden gratis en Pluspakket 3 maanden gratis, tevens 6 maanden korting a 11,- op de abonnementsprijs.

2 draadloze verbindingspluggen (DVP) voor 30,-

Tot op heden....3 keer gebeld met KS en telkens hetzelfde verhaal: "Uw order is niet bekend....maar we gaan het direct in orde maken."

Wel een nota ontvangen met daarop alle pakketten en de 2e iTV ontvanger gewoon in rekening gebracht, bellen met de afdeling facturen wordt je ook niet vrolijk van, of ik een copie van de bevestiging wil sturen omdat er bij hen geen korting bekend is....

Dan ontvang ik ineens een pakketje van KPN, zou het dan toch....nee, dit keer 3 i.p.v. 2 DVP's en of ik maar direct 40,- aan de postbode wil betalen...

En vandaag weer een pakketje van KPN met daarin......een afstandsbediening!!??

Kortom, tot op heden nog geen 2e iTV ontvanger en Switch......

De klantenservice geef ik op, die begrijpen het echt niet meer....ik trouwens ook niet.

Miscchien dat iemand van KPN dit leest en er mee aan de slag durft.

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pikkepoelie heeft ontvangen van andere leden.

Intussen bijna 2 maanden verder....:(

Nu blijkt echter mijn bestaande modem en lijncapaciteit niet in orde.

Ik wordt overgezet naar VDSL en ontvang een ander modem....

Had men (KS) dit bij aanvang niet kunnen bedenken???

What's Next.....

Reputatie 2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sebas-van-Dam heeft ontvangen van andere leden.

Beste,

Aantal weken (4) geleden bij KPN interactieve TV+internet besteld via internet. Na 1 dag nog geen orderbevestiging, telefonisch contact gehad met KPN, order idd niet doorgekomen. Telefonisch nieuwe order doorgevoerd, en ineens 40,- extra kosten. Order laten annuleren en weer opnieuw aangevraagd, weer hetzelfde riedeltje. Na een week telefonisch benaderd door kpn, met de vraag of alles naar wens was en of de bestelling correct geplaatst is. Probleem nogmaals bij desbetreffende medewerker neergelegd, hij kon helaas niks betekenen. Hem telefonisch verzocht al mijn gegevens uit het systeem te halen, zou hij doen. Dag later weer via internet een bestelling geplaatst, deze kwam wederom niet door. WEER contact met KPN gehad, met de vraag hoe dit kan en dat het apart is dat het lijkt alsof ik geen klant mag worden. Uiteindelijk telefonische toezegging dat alles correct stond, en dat de annuleringen die ik heb gedaan niet in de weg zouden zitten, alles zou geleverd worden op de correcte datum. Hij zou ook een aantekening maken in het systeem. Vandaag ter controlle nogmaals KPN gebeld,  en wat blijkt? Geen bestelling in het systeem. Volgende week dinsdag wordt ik afgesloten bij mijn huidige aanbieders, en de levering van KPN kan pas over 20 werkdagen zijn. kortom, ruim 3 weken zonder internet en tv... Telefonisch gevraagd naar een andere afdeling omdat ik niet akkoord ga met dit antwoord, geen oplossing.

WIE KAN MIJ HELPEN AAN EEN NUMMER VAN IEMAND DIE WEL DE MOGELIJKHEID HEEFT OM MIJ TE HELPEN?????

Ben overigens al bezig met een aangetekende klacht naar KPN. Ook ga ik tros radar, kassa en mijn rechtsbijstand aanschrijven hoe om te gaan met dit probleem/ met deze klacht...

Zeer teleurstellend...

Reputatie 4

Badge +1
Tros/Radar/ je rechtsbijstand zullen dit niet oppakken want je hebt nog geen klacht uitstaan bij KPN. Probeer de afdeling Multi Support Desk eens of zij je kunnen helpen hiermee.

Reputatie 2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sebas-van-Dam heeft ontvangen van andere leden.

En waar of hoe kan ik deze afdeling bereiken?

Reputatie 4

Badge +1
de afdeling Verkoop en Informatie kan je daarmee doorverbinden, leg uit dat je geen vertrouwen meer hebt in andere afdelingen en of hun het kunnen oppakken. Wat ook kan is als een forum mod het doorspeelt kan ook.

Reputatie 2

Nou, na 3!!! uur met verschillende mensen aan de telefoon te hebben gehangen. Heb ik gister om half zes de hoop op gegeven. Ondertussen is mijn klachtenbrief ruim 2kantjes lang en staan er meerder pijnlijke punten in. KPN heeft zelfs gister zonder mijn toestemming weer een onder ingelegd. Het begint zo onderhand een pijnlijke zaak te worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurt. Feit is wel dat ik vanaf volgende week dus zonder internet en tv zit... Helaas is er geen afdeling escalatie die mij te woord wilt/kan staan en dit kan oppakken. Ben erg teleurgesteld in het handelen van KPN. Ik zou gister met de afdeling retentie worden doorverbonden, maar deze hingen tot 2x toe de haak erop zonder dat er iemand met mij heeft gesproken. Dit wordt echt wel een gevalletje radar en kassa, dan maar eerst mijn klacht bij kpn kenbaar maken...

Reputatie 2

onder = order

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jim_Janssen heeft ontvangen van andere leden.

I now the feeling :-(

Sterkte, al tijdje geleden opgegeven, ook na uren aan de telefoon te hebben gezeten en een telefoon rekening van heb ik jou daar.........

kan niet meer terug naar het oude, wat achteraf, beste werkte (ADSL ipv VDSL), oude interactieve tv kastje ipv nieuwe etc etc etc................

Reputatie 3

Badge +5
Beste Jim_Janssen en Sebas-van-Dam,

Spijtig om te horen dat afhandeling en de service zo stug verloopt. Kunt u mij via een een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen.

Dan pak ik deze zaken op. 

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

verhuis service van KPN gaat voor de 2de keer mis.

na op 16 okt de verhuizing online te hebben doorgegeven

en hier over 17 okt telefonisch contact te hebben gehad vandaag

nog steeds geen signaal.

contact gezocht met de helpdesk en er is nooit een verhuizing in het systeem gezet.

dit vandaag als nog gedaan echter er is pas signaal te leveren op 10-11-11.

maw we zitten bijna een maand zonder signaal!!!!!

eerder is er niks mogelijk.

erg jammer.

zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?

beetje slechte service.

Reputatie 1

Na eerdere berichten met dit onderwerp nog steeds geen volledige oplossing, en ben ik ruim 2 maanden verder.

Nu zijn er weer problemen met het omzetten van ADSL naar VDSL.

Ondanks de schriftelijke bevestiging van KPN dat e.e.a. op 4 november zou plaatsvinden, kreeg ik vanochtend een telefoontje (dat dan weer wel) dat ze deze datum niet kunnen leveren....

Reden was niet helemaal duidelijk maar administratief was het niet bekend en kon er niet omgezet worden.

Houdt het dan echt nooit op KPN?

Kan iemand mij aan een adres of telefoonnummer helpen waar ik mijn klachten kwijt kan, en liever niet via de klantenservice want ook dat is als eens mis gegaan...

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten arie heeft ontvangen van andere leden.

arie: per 7 okt itv bij mijn abonnement. op 1 tv nog steeds problemen met draadloos tv ontvangst, ontvanger geeft oranje en als het mis gaat rood, heb al div uren kontakt gehad ook een mail ingevuld naar jacob middeldorp waarin de de vraag of ik gebeld mag worden om de problemen op te lossen. nu 1 nov en nog niets gehoord. wat moet je hier mee

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dennis0705 heeft ontvangen van andere leden.

Ik heb eind september interactieve tv en internet aangevraagd. Door een fout van KPN ben ik op het verkeerde huisnummer aangesloten, niet zo lastig om aan te passen denk je dan. Ondertussen zijn we anderhalve maand verder en heb ik nog steeds geen internet en tv. Ik heb al zo'n 10 uur (!) met allerlei klantenservice afdelingen gesproken (à 10 cent per minuut+mobiele telefoniekosten), steeds werd mij beterschap en een oplossing beloofd maar helaas.. Terugbelafspraken worden niet nagekomen en beloftes niet ingelost. Ik ontvang daarnaast wel een rekening voor internet en tv, terwijl deze door KPN allang beeindigd was (zo werd aangegeven).

Als ik dit van tevoren had geweten was ik naar een andere aanbieder gegaan. Ik had veel meer van KPN verwacht. Ik wil iedereen dan ook aanbevelen een keuze voor KPN nog eens te overdenken, voordat een product van KPN wordt aangeschaft! Een oplossing voor mij is helaas nog niet gevonden. Ik word teruggebeld, zo is beloofd.... Ik hou iedereen op de hoogte...

Reputatie 3

Badge +5
Beste dennis0705,

Allereerst heet ik u welkom op het KPN-forum!

Spijtig om te horen dat het zo loopt! Kunt u mij via een privebericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen!

Dan ga ik het probleem voor u oplossen!

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reputatie 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dennis0705 heeft ontvangen van andere leden.

Reputatie 3

Badge +5
Beste dennis0705,

Dat kan via het forum volg de volgende 3 stappen:

1: klik op mijn naam.

2: Aan de rechterkant ziet u dan "Contact" en daar staat "Deze gebruiker een privébericht sturen"

3: U kunt mij een privébericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Daan popken

Reputatie 1

Beste Daan,

Ik heb zojuist de gegevens verstuurd. Ben benieuwd naar het vervolg.

Dennis

Reputatie 2

Beste KPN medewerker,

Na lange tijd bellen en veel communicatie zou KPN mijn Internet+tv pakket op 10 november uitleveren en activeren. Gisteren, 10 november, geen pakket geleverd en ook geen briefje in de brievenbus dat een koerier een pakketje heeft aangeboden... Ik ben erg teleurgesteld en heb ook spijt van mijn beslissing om toch nog met KPN in zee te gaan. Als ik vandaag niks krijg geleverd en ik ook niks hoor van KPN zal ik morgen direct alles annuleren. Ben erg ontevreden over KPN, een excuses en een compensatie/ tegemoetkoming ivm de problemen zou op z'n plaats zijn, maar dat zit er blijkbaar ook niet in. 

Vandaag zijn de monteurs geweest on interactieve tv aan te sluiten, zou gratis zijn alles was geregeld, alle kabels verwijderd, moet 30 euro betalen voor een extra modem, was niet verteld tijdens verkooppraatje van kpn. Na installatie geen radio meer, dus een kabel moeten halen bij de Gamma. Geen tweede tv meer die werkt, was mij ook niet verteld bij verkooppraatje, dus kpn gebeld en blijkt dat ik een extra kastje moet bestellen, kosten 65 euro omdat het een nalevering is, had ik dit gelijk geweten was het 50 euro geweest (maar was niet verteld tijdens verkooppraatje).

Dit alles heeft me ook nog een half uur telefoon gekost want bereikbaarheid is ook niet alles.

Lees bij erthjanss dat ik nog een nummer moet bellen om de omzetting abonnement af te ronden, zal ik ook maar zelf doen.

Heb er na een uur al spijt van dat ik hier aan begonnen ben, heb ik ook nog zo'n lelijk witte box en afstandsbediening in de kamer staan/liggen.

Reputatie 1

Update m.b.t. Levering VDSL. Oftewel Itv volledig werkend krijgen...
Adel daar j
Kan ik kort in zijn, tot op heden niets meer vernomen van KPN!!!
Ik ben nu sinds 5 september bezig om ITV op 2 plaatsen in huis werkend te krijgen, d.w.z. Opnemen en kijken tegelijkertijd , hetgeen slechts op 1 ontvanger wil lukken.
VDSL zou uitkomst bieden want het aantal streams moet daarvoor omhoog.
Volgens een schriftelijke bevestiging zou e.e.a op 4 november plaatsvinden, op 1 november telefoontje van KPN dat dit toch niet ging lukken en dus op een later moment in orde zou worden gemaakt.
Kortom, daar wacht ik nu nog steeds op!!!!!
Waardeloze service wederom!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P