Beantwoord

Klachten tv

  • 13 February 2019
  • 1 reactie
  • 283 keer bekeken

Op 23 januari jl nieuwe modem gekregen en installateur van KPN geweest, sindsdien geen of slechte tv ontvangst, afgelopen dinsdag 50 minuten aan de telefoon gezeten met een medewerker, ik zou vandaag terug gebeld worden om een bevestiging te krijgen of de monteur donderdag 14 februari zo komen
NIETS GEHOORD
graag zo spoedig mogelijk contact!!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ruud, welkom op het forum. Zo te zien is de installatie niet helemaal goed gegaan. Uiteraard maak ik hier graag werk van. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.