klantcontact klachten zijn nooit behandeld

• 20 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Deze Compleet klant (meer dan 30 jaar) heeft nu afscheid genomen. Op klachten is nooit gereageerd (niet ongebruikelijk bij vml. nutsbedrijven), zelfs niet naar deze vroegere KPN medewerker (opperhoofd Primafoon-netwerk).
Klachten : slechte GSM-en internet verbindingen in buitenland (D, ES, UK); zender aanbod TV gaat steeds meer naar SBS niveau; geen korting meer voor bestaande klanten.
Zal nu ook wel niet meer op gereageerd worden.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Floris. We reageren hier doorgaans altijd. En als dat niet gebeurt is zeker geen onwil maar eerder een vergissing. Meestal worden we er dan nog wel op gewezen door onze community,
Zo te lezen heb jij die ervaring niet gehad bij de andere ingangen van KPN. Iets wat ik betreur. Ik probeer zaken zo pragmatisch te benaderen: Wat wil je graag dat ik doe? Als ik je verhaal goed lees heb je reeds een besluit genomen en dan lijkt het me niet productief om daar nog eens in te duiken. Geef me maar een voorzet en dan ga ik mijn best voor je doen.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens?
Dag Erwin. We hebben idd (voorlopig ? ) afscheid genomen van KPN - met pijn in het hart. Niet alleen vanwege de 30+ jaren relatie of vanwege het (positieve) ex-werknemer gevoel, maar vooral omdat ik nog niet lang geleden door NUON werd ingehuurd en aan een oplossing moest werken voor het > 10 % klanten-verlies. Deze club had soortgelijke problemen met haar klanten gecreëerd en vergeten, dat trouwe klanten gepamperd moeten worden in een markt waarde concurrentie niet stilzit. ("vergeten" of "nooit geleerd" als vml. nutsbedrijf). Als ik goed ben geïnformeerd heeft ook KPN momenteel te lijden onder stevig klantenverlies.
De inhuur leverde heel wat meer op dan besparingen op het leveringscontract, dus er mogen w.m.b. meer ondernemingen zijn/komen, die zulke strategisch missers maken. M vr gr
Reputatie 7
Badge +18
Korting aan bestaande klanten geven resulteert in een verhoging van de abonnementskosten.
Dat betekend dat de echte trouwe klanten die niet om die (niet verdiende) korting vragen mee gaan betalen aan de verhoging die anderen vragen.
De bestaande klanten krijgen bij KPN-compleet kortingen en extra data.
Ook worden er regelmatig gratis films verstrekt.

Als jij bij Nuon wil promoten dat elke bestaande klant zoveel korting krijgt als de nieuwe klanten bij KPN, dan ben ik bang dat Nuon geen lang leven beschoren is.
Reputatie 7
Badge +17
Dit zijn zaken die buiten mijn macht vallen, Floris. Ik probeer de klanten zo adequaat mogelijk van advies te voorzien en ben daarbij eerlijk en transparant, om teleurstelling achteraf te voorkomen.

Reageer