Klanten met (B)VDSL, (V)VDSL en VDSL moeten ook Glaszenders kunnen kijken.

• 15 februari 2016
  • 5 reacties
  • 443 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN,

Ik hou me nou eenmaal bezig met Interactieve TV. Nu dat de ontwikkelingen met nieuwe straatkasten de meeste upgraden naar 100 Mbit/s. Kunnen we eventueel er eens over gaan hebben dat klanten met een VDSL verbinding ook wel die HD Glas kunnen ontvangen. En dan de klanten met minimaal 30 Mbit/s, en een max van 100 Mbit/s. En dan hebben we nog klanten met een B(V)VDSL met een max van 200 Mbit/s. 1 HD Glas stream verbruikt 12 à 14 Mbit/s. 2x HD Glas = 28 MBit/s op 2 ontvangers. Dit moet makkelijk kunnen. Ik denk als het zover is als de HD op 1 gaat dat daar sereus naar gekeken mag worden. En ook eens serieus naar deze voorstel van  eens willen gaan kijken. Ook hij heeft een goed voorstel liggen. En hopelijk doen jullie iets met deze voorstel. Want zowel wjb en ik hebben er nog niks van gehoord.

5 reacties

Reputatie 7
Ik hoop ook dat KPN snel zal gaan inzien dat (x)VDSL abonnees net als glasvezel abonnees meer dan voldoende bandbreedte hebben om gewoon die HD-"glas" zenders te kunnen ontvangen.

Ik zou dus willen zeggen: KPN kom op en stel die HD-"glas" kwaliteit ook op (x)VDSL beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +18

wjb schreef op 15 feb '16 om 22:01u

Ik hoop ook dat KPN snel zal gaan inzien dat (x)VDSL abonnees net als glasvezel abonnees meer dan voldoende bandbreedte hebben om gewoon die HD-"glas" zenders te kunnen ontvangen.

Ik zou dus willen zeggen: KPN kom op en stel die HD-"glas" kwaliteit ook op (x)VDSL beschikbaar.

Goed he! Dat ik nog een DUIDELIJK heb gezegd dat ze nou eens naar jou voorstel moeten kijken!!! :)

En jou nou eens serieus nemen!!! 😞 Pffff!

Reputatie 7
Badge +16
Volgens mij kan het niet anders dan dat KPN dagelijks kijkt naar het inmiddels "legendarische voorstel".

Reputatie 7
Badge +18

Giant2000 schreef op 16 feb '16 om 11:07u

Volgens mij kan het niet anders dan dat KPN dagelijks kijkt naar het inmiddels "legendarische voorstel".

Dat hoop ik dan maar, ook voor  :)

Reputatie 7
Badge +18
Dat ik nog een DUIDELIJK heb gezegd dat ze nou eens naar jou voorstel moeten kijken!!! :)

En jou nou eens serieus nemen!!! 😞 Pffff!

Inmiddels werkt deze link niet meer, @wjb: voorstel

Reageer