Beantwoord

Klantondersteuning KPN

  • 1 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3775 keer bekeken

Ik wil graag hulp van KPN, maar er word niet gereageerd op mijn berichten.. Waarom niet?!
icon

Beste antwoord door Cornelis 1 januari 2014, 16:42

Beste Michel,

De berichten worden zo spoedig mogelijk opgepakt.

Vanwege een verminderde bezetting over de feestdagen en grote drukte is er een achterstand opgelopen waarvoor onze excuses.

Zie tevens:
Langere response-wachttijden bij KPN online service-desks

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Michel,

De berichten worden zo spoedig mogelijk opgepakt.

Vanwege een verminderde bezetting over de feestdagen en grote drukte is er een achterstand opgelopen waarvoor onze excuses.

Zie tevens:
Langere response-wachttijden bij KPN online service-desks

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Sorry, dat bericht had ik helaas gemist! Succes met de afhandeling van de rest van de berichten 😉

Reageer