Beantwoord

klepje van afstandbediening stuk

  • 20 February 2020
  • 6 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb een nieuwe afstandbediening besteld. Maar ik heb ook nog twee losse batterijklepjes nodig (3 ontvangers). Kan ik die hier bestellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 February 2020, 20:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hey @jmb1993, welkom op het KPN forum. Super irritant een los klepje. Wil je je gegevens invullen in je forumprofiel? Als je dat hebt gedaan, geef hier dan even een gil. Dan zorg ik ervoor dat de klepjes worden verzonden :) 

Dank, gedaan. Zo in orde? Groet.

Reputatie 7

Hey, @jmb1993. Ik ben iets te enthousiast geweest. Klepjes zijn niet meer voorradig .Sorry :'(
Mocht je het dermate irritant vinden dat de batterijen er steeds uitvallen - kan ik me voorstellen - dan kun je via de onlinetool twee nieuwe afstandsbedieningen bestellen. 

Oh ok, wat kost dat? :) 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is helemaal gratis. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van de twee nieuwe afstandsbedieningen is gelukt? 

 

Reputatie 7

Dank voor je bijdrage, @Noordzee. Klopt helemaal :) 

Reageer