Beantwoord

Knoppen van afstandsbediening defect

• 12 februari 2018
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 1 jaar ontvang ik jullie fijne 3-in 1 pakket. Nu werken sinds kort een aantal knoppen van de afstandsbediening niet meer.

Batterijen zijn vernieuwd, resetten kan niet omdat oa het gele knopje niet meer werkt. Evenals volgende knoppen: vooruitspoelknop, opnemen lukt ook niet meer omdat ik de selectie knop niet meer kan gebruiken. Het rode lichtje op de remote brandt dan niet. Rest werkt wel.

Ik heb dit abonnement een jaartje, dus vind het een beetje zonde om nu al een nieuwe afstandbediening te kopen.
Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door fame29 12 februari 2018, 23:58

Goedenavond @Juut1973, welkom! Je kunt via internet met de code AB2017 een nieuwe afstandsbediening bestellen, is eerst 20 euro maar met die code zou het nul moeten worden, chatten, bellen met de klantenservice via 0800-0402, of wachten totdat een moderator op dit topic reageert. Laat je nog even weten of het met een van de opties gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Juut1973, welkom! Je kunt via internet met de code AB2017 een nieuwe afstandsbediening bestellen, is eerst 20 euro maar met die code zou het nul moeten worden, chatten, bellen met de klantenservice via 0800-0402, of wachten totdat een moderator op dit topic reageert. Laat je nog even weten of het met een van de opties gelukt is?
Beste fame29, heel erg bedankt voor je tip!
Reputatie 6
Badge +13
Graag gedaan! Hopelijk heb je gauw een nieuwe.😃
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Juut1973. Is het helemaal gelukt met de tip van Fame? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer