korte storingen i-tv (en telefoon en internet)

• 3 december 2014
  • 1 reactie
  • 212 keer bekeken

Sinds jaren last van regelmatige* storingen Interactieve TV + vaste telefoon + internet. Nieuwe modem, nieuwe connecties met apparaten, vele resets... niets helpt. Zou dat bij andere provider ook zo zijn? (We wonen wel wat ver van een centrale, maar dat betekent toch niet dat er regelmatig storingen zijn?) *Regelmatig = gem. 2 keer per week twee dagen storingen. Op die dagen is de verbinding dan enkele keren 25 tot 90 seconden weg.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Richard,

Welkom op het forum.

Storingen zijn nooit fijn en vooral niet wanneer deze herhaaldelijk voorkomen. Laten we gelijk kijken wat we hieraan kunnen doen.

Ik zie dat je al meerdere malen over uiteenlopende onderwerpen contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Kijkend naar je verbinding zie ik dat vorige week het modem 1 maal opnieuw is opgestart en die week daarvoor ook. Verder zijn er op dit moment geen bijzonderheden op de lijn te ontdekken.

Je geeft aan dat je twee keer per week twee dagen storingen hebt. Wat is er precies op dat moment aan de hand? Valt de verbinding voor al je diensten uit? Gaat het met internet om een bekabelde verbinding of de WiFi? Wat voor storing ervaar je met de Interactieve TV en de telefonie?

Ik help je graag verder, Richard.

Nienke

Reageer