Beantwoord

korting abonnement

  • 23 December 2019
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Dag

Op 16 december kreeg ik een prima aanbieding van ZIGGO.

Ik ging daarmee akkoord, maar kreeg een paar dgn later een aanbieding van KPN.

Misschien heb ik niet goed geluisterd maar ging akkoord met aanbieding.

( ziggo sport extra en een lekkere korting.

Alles aangepast maar was toen foxsport en spotify kwijt en ziggo sport toegevoegd.

Contact opgenomen en gevraagd of dit weer terug gedraaid kon worden, dat was niet mogelijk voor zelfde prijs.

Voor deze aanbieding betaalde ik 77 euro per maand en na jullie aanbieding Betaal ik 89 euro voor zelfde pakket.

 

Dit snap ik niet.

 

gr

 

Dennis

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 December 2019, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dennis,

Ik hoop dat we er straks achterkomen dat wat jij schrijft op misverstanden berust. Ik ken KPN niet als een bedrijf dat via goedkope telefoontrucen  de klant bedot. 

Ik ben zeer benieuwd naar de afhandeling van jouw probleem.

 

 

Dag

 

ja dat hoop ik ook normaal geen issues met KPN.

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Dennis! Wat jammer dat dit zo gelopen is :( Ik ben bang dat ik hier ook niets aan kan doen. Maar, dat wil ik wel graag controleren. Vul dan ook je forumprofiel in, en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik hier verder naar. 

Done

Blijft vreemd ok krijg lekkere korting maar als korting voorbij is moet ik meer betalen.

 

suc6 met oplossing

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Dennis. Ik heb het nagekeken en ik zie de aanbieding die je kreeg. Deze bevat inderdaad Ziggo Sport en een korting. Een korting betekent ook dat je een nieuw jaarcontract aangaat, en dat kan in de meeste gevallen alleen als je dan ook overgaat naar de huidige abonnementen (Hussel). Dat was nu ook het geval. In het oude abonnement zat Spotify inbegrepen, dat is bij de huidige niet meer zo. Het kan nog steeds worden afgenomen, maar dan als losse optie.

Daarnaast had je bij het oude pakket KPN Compleet. Binnen Hussel bestaat dat niet meer, je krijgt in plaats daarvan €5 entertainmentvoordeel korting. Dat betekent dan ook dat je KPN Compleet zenderpakket komt te vervallen. Dat is in jouw geval Fox Sports geweest. Ik kan niet duidelijk krijgen uit de notitie hier of deze beide dingen met je besproken zijn. Maar in ieder geval mijn excuses dat er onduidelijkheid is ontstaan.

Nadat het pakket is omgezet naar de huidige serie kunnen we het administratief en technisch niet meer terugdraaien naar de oude situatie. Je hebt hierover op de 21e contact gehad. Toen is Ziggo Sport er weer uitgehaald en Fox Sports toegevoegd. Daarmee ben je per saldo voordeliger uit omdat Fox Sports iets goedkoper is dan Ziggo Sport, en de korting die je nu daarop krijgt ook meer is en langer loopt. Wat het alleen dan weer wat duurder maakt is Spotify. Dit is ook weer toegevoegd, maar dan nu de Family variant, terwijl je voorheen Premium had. Family is duurder, en dat zorgt ervoor dat je prijs, na de kortingsperiode, ook hoger is dan wat je nu betaalt. 

Family is ook een optie die niet mogelijk was met je oude abonnement. Dus als je Family wilt gebruiken, dan had je sowieso over gemoeten naar een Hussel pakket.Â