Beantwoord

Korting bij lage internetsnelheid

  • 18 October 2019
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Dag mensen van de Klantenservice,

Ik zag, toen ik een mutatie doorvoerde op mijn KPN pakket, dat ik € 5,00 korting krijg op mijn internet snelheid krijg. Heb ik daar vanaf de datum van mijn aansluiting op internet (snelheid 7mB p/s) daar maandelijks recht op? Dan vraag ik alsnog om die korting maandelijks te verrekenen op mijn account en ook met terugwerkende kracht. Graag jullie reactie.

Vriendelijke groet van Uncle

 

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 October 2019, 12:13

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Uncle. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er inderdaad een maximale downloadsnelheid van 7Mbit/s op jouw adres mogelijk is. Helaas kunnen we op dit moment niet de snelheid leveren die we normaal gesproken als basis willen aanbieden. Wij doen ons best om de internetsnelheid voor alle klanten te verhogen. Tot die tijd willen heb je inderdaad recht op een korting van € 5,- per maand op het abonnement, omdat jouw internetsnelheid lager is dan 12 Mbit/s. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om deze korting toe te voegen. Ik heb dit daarom intern doorgezet. Ik ga er vanuit dat dit zichtbaar is op de eerst volgende factuur. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +22

@Vikash woont @Uncle in het buitengebied? Is 4G internet buitengebied dan niet iets voor deze klant? Maar deze lage snelheden kan toch niet meer in deze tijd? 😉

@Vikash woont@Uncle in het buitengebied? Is 4G internet buitengebied dan niet iets voor deze klant? Maar deze lage snelheden kan toch niet meer in deze tijd? 😉


En al valt het officieel niet onder ‘buitengebied’, als het met die 4G-oplossing te verbeteren is, is het toch ook goed, win-win-situatie, KPN hoeft geen korting te geven en de klant heeft een fatsoenlijke internetsnelheid.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Dennis Schreve Helaas geen buitengebied. Glasvezel staat in de planning, binnen 6 maanden is het mogelijk om onze diensten te leveren over een glasvezelverbinding. :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Helaas geen buitengebied. Glasvezel staat in de planning, binnen 6 maanden is het mogelijk om onze diensten te leveren over een glasvezelverbinding. :thumbsup_tone3:

Oké, dank voor de terugkoppeling.

Reputatie 2
Badge

Sinds juni dit jaar heb ik DSL internet en iTV. Bij het afsluiten zijn KPN en ondergetekende overeengekomen een korting ad € 5,00 per maand wegens traag internet (7mB p/sec). Tot op heden geen korting ontvangen. Graag restitutie van de afgelopen maanden en verrekening de komende periodes. Graag uw reactie.

 

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

Reputatie 2
Badge

Bedankt Vikash voor je reactie. Ik wacht het maar verder af. Wel jammer dat ik hierover moet reclameren. Dit zou toch automatisch administratief geregeld moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt Vikash voor je reactie. Ik wacht het maar verder af. Wel jammer dat ik hierover moet reclameren. Dit zou toch automatisch administratief geregeld moeten zijn.

Dat klopt, normaal gesproken verschijnt deze korting automatisch op de factuur. Ik heb dit intern moeten doorzetten omdat dit bij jou niet het geval is zodat deze korting handmatig toegevoegd kan worden. 

Reputatie 7
Badge +21

Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reputatie 7
Badge +22

Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

@Vikash laat je het hier nog even weten als dit probleem met de klant is opgelost?

Reputatie 7
Badge +21

Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

@Vikash laat je het hier nog even weten als dit probleem met de klant is opgelost?

Helaas was het niet mogelijk om deze korting toe te voegen, zonder het contract te verlengen. Ik heb daarom de volledige korting in één keer gecrediteerd.

Reageer