Beantwoord

Kosten 4K televisie abonnement

  • 18 November 2018
  • 8 reacties
  • 6112 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb een vraag, wij hebben nu een 4k tv en willen graag een abonnement voor 4k,ik had gezien iets van 3 maanden gratis en daarna 49 euro, zijn de 49 euro langs mijn abonnement of ziet het dan in mijn abonnement
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 November 2018, 12:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
3 maanden gratis?
Waar heb je dat gelezen?

Ik zie het volgende:
Eerste 3 maanden € 49,-- per maand, daarna € 71,50 per maand.
Zie https://www.kpn.com/internet-tv/?icid=toptaak1-internettv
Ja bedoel ik ook, alleen wou ik weten of die 71,50euro nog langs mijn gewone kpn abonnement loopt dus komt deze bedrag nog bovenop
Reputatie 7
Badge +20
Advies, doe het wel ingelogd op Mijn KPN.
Daar kan je het aanpassen.
Je huidige abonnement wordt dan omgezet.

Als ik het goed heb, betaal je dan 3 maanden € 49,-- per maand, dus minder dan nu.
En daarna € 71,50 per maand en dat zal wel iets meer zijn dan nu.
Reputatie 7
Heb je ook gekeken wat je voor de hogere kosten geleverd krijgt?
Vind je dat marginale 4K aanbod voldoende om daar minimaal €10,- per maand extra voor uit te geven?
Ik neem aan dat je weet dat de kwaliteit van alle "gewone" zenders niet verandert bij dat 4K abonnement, alleen voor die paar 4K zender en die paar 4K films betaal je dus dat tientje extra.
Persoonlijk vind ik dat echt weggegooid geld, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Dat, is wat kpn schrijf,volgens mij zijn dat de kosten voor 4k( Nee, de €71,50 is voor het 4K abonnement. Er komen alleen extra kosten bij als je hier zelf extra diensten aan toevoegt. Met extra diensten bedoel ik bijvoorbeeld een zenderpakket zoals Film1 of Spotify Premium. Laat het me vooral weten als je vragen hebt.)
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Ute, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je jouw abonnement wijzigt naar een Internet en TV 4K abonnement, dan heb je de kosten die daarvoor gelden. De kosten van je huidige abonnement heb je er niet nog eens bovenop, dat is gekkenwerk! Dus wanneer je Internet en TV 4K afneemt betaal je € 71,50 per maand voor 2 4K tv-ontvangers en het opnemen pakket. Wanneer je nieuwe klant bent, krijg je de eerste 3 maanden korting. Ben je al klant, wat je al aangeeft, en kan je verlengen en ga je verhogen dan kan je ook die korting krijgen. Dit zal je terugvinden in MijnKPN, als je jouw pakket wil wijzigen!

Mocht je hier nog andere vragen over hebben dan weet je me te vinden 🙂
Na wjb (heb je die reactie wel gelezen?) is ook mijn advies: Neem bij Netflix een 4k abonnement en gebruik de Netflix-app van je televisie. Daar heb je qua 4k momenteel meer aan volgens mij.
Bovendien is het maar de vraag of op jouw adres het 4k abonnement ook geleverd kan worden. KPN vereist dan een minimale download van 100 Mb/s.
Dat kun je checken via Fourstack:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 7
Die €71,50 is dus €10,- meer dan de €61,50 die je voor een Internet en TV abonnement zou betalen.
Voor die €10,- krijg je de beschikking over drie 4K zenders en een handjevol 4K films waarvan voor de meeste ook nog eens €6,99 betaald moet worden om ze te kunnen bekijken.

Reageer