Beantwoord

Kosten extra HD ontvanger

  • 24 July 2019
  • 9 reacties
  • 5813 keer bekeken

Ik betaal 5 euro per maand voor mijn tweede HD-ontvanger terwijl ik nu zie dat ik een pakket met twee HD-ontvangers heb (het pakket van 67,50).
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2019, 10:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Jaap Gall

Als ik het goed begrijp heb je deze pakket:


Als dat klopt dan moet dit administratief verwerkt worden, en de kosten die je teveel hebt betaald gecompenseerd worden.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jaap Gall, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe zitten er twee tv-ontvangers bij onze Alles-in-1 Standaard en Premium pakketten en de nieuwere pakketten Internet en TV en Internet en TV 4K. Om het een en ander te controleren in jouw abonnement (wellicht heb je ook nog Digitenne erbij) heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je daarvoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Geef even een seintje als dat gelukt is! Dan pluis ik het even voor je uit 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Jaap Gall, ik heb nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?
Ik blijk een oud abonnement te hebben, met slechts een ontvanger, maar met spotify. Het zou handig zijn als daar expliciet op gewezen wordt op de site van kpn.
Ik vergeet nog te melden dat ik de tweede ontvanger dus extra moet betalen.
Reputatie 7
Badge +21
@Jaap Gall, bij de wat oudere abonnementen zit inderdaad Spotify nog inbegrepen (standaard en premium). Ga je dit wijzigen, dan verlies je dat voordeel. Het is dus even afwegen of dat voordeel opweegt tegenover voordelen van een nieuwer abonnement. Mocht ik hier nog in kunnen adviseren dan doe ik dat graag! Maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Jaap Gall, kan ik nog iets voor je betekenen hierin? Want dan hoor ik het graag 🙂
Nee hoor, het is goed zo, bedankt!

Reageer