Beantwoord

Kosten KPN monteur niet vermeld

  • 31 August 2019
  • 2 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde ervaren. Gisteren (en eergisteren) telefonisch contact gehad met de frontdesk vanwege een storing en na het niet kunnen oplossen van de storing teruggebeld door de backoffice. Naar aanleiding van dat gesprek een monteur afspraak ingepland. Enige wat over kosten gezegd werd, was dat de monteur kosten kon berekenen als de storing niet door KPN apparatuur veroorzaakt werd. Het lag in dit geval wel aan de KPN apparatuur (software in KPN apparatuur) en toch zie ik een e-mail met 50 euro aan kosten binnenkomen.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 September 2019, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Cees001 . Dat is een onaangename verassing. Het fijne weet ik nu nog niet van en ik moet er eerst even induiken voordat ik een oordeel kan geven., Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan zoek ik het voor je uit.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het weten!