Vorige week hebben wij een tweede kastje voor de Interactie e TV en Experia Box ontvangen. Helaas kregen we geen beeld na het aansluiten hiervan. We hebben telefonisch contact gehad en ook hij kon me niet helpen. Deze meneer stuurde een monteur op vrijdagochtend. We hebben de ochtend vrij moeten nemen hiervoor, helaas kwam er niemand. Na weer een uur bellen met KPN bleek dat er geen bon was aangemaakt waardoor de monteur niet kon komen. Fout van KPN dus. Prima, kan gebeuren. De monteur zou die middag komen. Dus kon er vervolgens een hele dag vrij worden genomen door ons. Er bleek alleen een HDMI kabel vervangen te moeten worden door een Scartkabel. Jammer dat dit advies niet via de telefoon is gegeven. Tot mijn grote verbazing ontvangen we ook nog eens een rekening van €50 voor monteurskosten?! Volgens mij gaat hier even iets helemaal mis. Lijkt me niet de bedoeling dat wij deze rekening moeten betalen? Ik hoor graag zsm!Â
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel