Beantwoord

Kosten pakket en wijzigingen zenders

  • 17 April 2019
  • 9 reacties
  • 610 keer bekeken

Hallo,

(als eerste wat een gedoe dit, gewoon even een mail sturen vind ik persoonlijk veel handiger maar goed)

Ik heb al jaren een abo 'alles in 1' (TV + opnemen, Internet, bellen) bij KPN, nu moet ik opzoek naar een mobiel abonnement alleen een sim kaart (min 4 gb en onbeperkt mobiel bellen). Uiteraard even bij KPN gecheckt wat de kosten zijn in combi met huidige abonnement; € 57,50 + € 15,00 = € 72,50 op jaarbasis € 870,-

Toch even een check gedaan of het goedkoper kan. Wat schetst mij verbazing bij YOUFONE ben ik per maand € 51,- (TV + opnemen, Internet, Bellen en onbeperkt mobiel bellen + 6 gb) op jaarbasis € 612,-.

PER JAAR BETAAL IK DUS BIJ KPN € 258,- MEER !!!!

Waarom? Ik hoef geen 1000 extra zender en film gedoe (heb al netflix en hbo). Wil gewoon kunnen kiezen wat ik wil en behoefte aan heb (dus ook geen sportgedoe!). En internet is snel genoeg.

Graag reactie!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 April 2019, 14:13

Bekijk origineel

9 reacties

Graag reactie van KPN.....
En dan heb ik het nog niet eens over het verdwijnen van NG en Fox (walking dead) en ipv een tariefsverlaging een tariefsverhoging!
Nat geo. Inruilen voor een paar flutzenders.
Haal dan de bekende bn 'ers met de "leuke" shows van het pakket af.
Neigt naar censuur waar je ook nog extra voor mag betalen.
Zelfs een hogere internet snelheid kan er niet vanaf als je een ouder pakket hebt..

Bert.
Reputatie 7
Badge +28
In onderstaand topic wordt uitgebreid over jullie grieven gepraat. Er zijn daar ook antwoorden gegeven door moderators van KPN.

Kijk daar dus even rond :

https://forum.kpn.com/internet-9/wijzigingen-kpn-zenderaanbod-en-prijzen-2019-470490
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Evelyn12345678 Welkom hier op het Forum en dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je bericht hier te plaatsen. Zoals wel meer bedrijven hebben we geen mailadres beschikbaar. Via de diverse social mediakanalen, chat, de telefonische klantenservice en dit Forum kun je gelukkig altijd snel met ons in contact komen.

Je rekensom levert inderdaad een aardig verschil op. Ik vind het moeilijk om onze diensten en dienstverlening te vergelijken met die van een concullega. We hebben ons nooit geprofileerd als een prijsvechter en dat zullen we ook niet doen. We bieden wel betrouwbare diensten tegen een eerlijke prijs. Je zult ondertussen het topic hebben bekeken waar Noordzee naar verwijst. Ik kan er niets anders van maken: de abonnementsprijzen gaan iets stijgen en sommige zenders gaan verdwijnen. Dat laatste is zoals je daar kunt lezen ook niet 100% onze eigen keus.

Je geeft aan dat je geen behoefte hebt aan '1000 extra zender- en filmgedoe'. Ik kan je altijd in contact brengen met een collega, die samen met jou kan kijken of het huidige pakket nog wel aansluit bij je kijkgedrag. Wellicht valt daar iets te winnen.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo,

(als eerste wat een gedoe dit, gewoon even een mail sturen vind ik persoonlijk veel handiger maar goed)

Ik heb al jaren een abo 'alles in 1' (TV + opnemen, Internet, bellen) bij KPN, nu moet ik opzoek naar een mobiel abonnement alleen een sim kaart (min 4 gb en onbeperkt mobiel bellen). Uiteraard even bij KPN gecheckt wat de kosten zijn in combi met huidige abonnement; € 57,50 + € 15,00 = € 72,50 op jaarbasis € 870,-


@Evelyn12345678
Als je wilt besparen op je abonnement?

Mijn eerste ingeving is: Waarom betaal je extra voor opnemen? Je kan tegenwoordig toch vrijwel alles terugzien via diverse mogelijkheden. Ik zou dat opnemen eruit gooien en dat scheelt weer een flink aantal euro's, helemaal op jaarbasis....
Hallo, waar is mijn reactie van zo'n 20 minuten geleden gebleven?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, waar is mijn reactie van zo'n 20 minuten geleden gebleven?
Hallo @Montha en @bert 49 Ik heb jullie reacties verplaatst naar het algemene topic over de prijs- en zenderwijzigingen, om het overzicht te bewaren. Je leest daar ook iets meer over het hoe en wat. Het maakt de uitkomst niet minder vervelend, maar wellicht biedt het iets meer inzicht in de achtergronden.
Ik wil graag kunnen opnemen om te kunnen doorspoelen ivm reclame.... en makkelijk om hele serrie te gelijk te kunnen programmeren en op te nemen. Gewoon makkelijk in gebruik.

Reageer