Beantwoord

KPN 4K toevoegen aan abonnement

  • 12 June 2021
  • 8 reacties
  • 298 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo KPN

Ik heb al jaren alles van KPN interactieve tv en mobiele telefoon.

met mijn interactieve TV abonnement wil ik graag overstappen naar 4K

mijn ontvanger ondersteun geen 4K en ik heb geen glasvezel.

Kan ik mijn abonnement zo laten omzetten naar 4K? en zo ja, wat zijn daar dan de kosten van?

 

groetjes

Wilfried

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 June 2021, 21:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke snelheid is leverbaar op uw adres? Dat moet minimaal 80 mbit zijn dacht ik.

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wilfried1969 ,

Het kan alleen maar telefonisch geregeld worden. Vandaag nog tot 17.00 en anders doordeweeks  tussen 8.00 en 20.00 via 0800-0402
 

Dit bericht is van de week openbaar gemaakt: 

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen

Reputatie 7
Badge +28

Welke snelheid is leverbaar op uw adres? Dat moet minimaal 80 mbit zijn dacht ik.

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

KPN houdt 100 Mbit aan. Anders krijg je niet het 4K-pakket. Maar in de praktijk werkt het met 50Mbit soms ook wel. 

Reputatie 2
Badge

Mijn snelheid is hier 100mb down en 30 up. En ik heb inderdaad een compleet parket die ik zeker niet kwijt wil

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa @Wilfried1969 ,

Dan zul je een keuze moeten maken. Of de voordelen van KPN Compleet met bv een gratis ESPN of Pluspakket? Of een 4K-ontvanger waarbij je één maand lang naar NPO1 4K kunt kijken….. En dan ook nog 2,50 per maand toeslag voor de andere drie 4K-zenders. 

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor je reactie. Maar ik laat het zo maar. Vind het niet de moeite waard om 2,50 per maand te moeten betalen voor drie zenders in 4K. Ik vindt het toch al duur zat, en het wordt steeds duurder.

groetjes

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan… :punch_tone4:

Reputatie 7
Badge +24

@Wilfried1969 Dit kan inderdaad alleen als er genoeg bandbreedte is en wanneer je overstapt op een Hussel pakket met de 4K optie. 

Tsjaa @Wilfried1969 ,

Dan zul je een keuze moeten maken. Of de voordelen van KPN Compleet met bv een gratis ESPN of Pluspakket? Of een 4K-ontvanger waarbij je één maand lang naar NPO1 4K kunt kijken….. En dan ook nog 2,50 per maand toeslag voor de andere drie 4K-zenders. 

:point_up_2_tone1: