Beantwoord

KPN Compleet

  • 31 juli 2013
  • 3 reacties
  • 5340 keer bekeken

Reputatie 1
Hoelang duurt het voordat Compleet geactiveerd wordt. Sms ontvangen  op beide mobiele aansluitingen en een bevestigingsmail van onze aanvraag.

Er is 2x contact geweest met klantenservice.

De eerste keer kregen we als  antwoord 1 a 2 weken. Bij de tweede medewerker als antwoord 2 a 3 dagen.

icon

Beste antwoord door ABC 2 augustus 2013, 23:52

Vanmiddag is alles geactiveerd. Alles werkt naar behoren inclusief spotify.

Dit zonder tussenkomst of hulp van een KPN medewerker op dit forum.

KPN heeft ons vertrouwen niet beschaamd als klant.

("Beta" gebruiker IPB, heel lang geleden :D)

Vriendelijke groet,

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Vanmiddag is alles geactiveerd. Alles werkt naar behoren inclusief spotify.

Dit zonder tussenkomst of hulp van een KPN medewerker op dit forum.

KPN heeft ons vertrouwen niet beschaamd als klant.

("Beta" gebruiker IPB, heel lang geleden :D)

Vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +13
Is een mooi idee van KPN.

Helaas heb ik er niets aan, omdat ik nooit alle abbonnementen kan hebben.

Ik heb nu alleen KPN glasvezel FTTH internet 100/100 en vaste telefonie.

Dus maar 2 van de 4.

TV doe ik zo wie zo voorlopig nog niet.

Zowel SD als HD is bij Ziggo mooier.

De stream is bij KPN gewoon veel te laag en dit is bekend bij KPN.

Helaas doet KPN er niets aan.

Terwijl het makkelijk te doen is en de hogere kwaliteit hebben ze zelfs.

Omdat IPTV net zo werkt als internet,  je krijgt net als internet alleen binnen wat je vraagt.

Als je RTL4 HD vraagt, heb je alleen die op je decoder binnen.

In tegenstelling tot de coax kabel van Ziggo, waar alles er altijd op staat.

Beide hebben eigen voor en nadelen.

2de probleem is dat anno 2013 nog steeds de HD kanalen verstopt staan op 70x kanalen.

Terwijl Solcon, Vodafone, Tele2, XMS, Lijbrant, etc. (ook IPTV) de HD kanalen gewoon op 1 etc hebben staan. (zoals het hoort). En op glasvezel FTTH heb je ruim voldoende bandbreedte.

3de probleem, mijn mobiele abonnementen (van mijn vrouw en mezelf) lopen pas begin 2015 af.

Verder is mijn Humax 5200C nog perfect, dus blijf ik voorlopig bij Ziggo voor televisie.

Mobiel weet ik nog niet.

Dus hoop ik dat KPN in 2013 of uiterlijk in 2014 eindelijk iets gaat doen aan de SD en HD stream voor de glasvezel FTTH klanten.

Je betaald er uiteindelijk wel 5 euro per maand meer voor dan ADSL/VDL klanten (teruggerekend naar het meerprijsdeel van televisie IPTV).

Ook jammer dat de 2de fiber voor DVB-C niet werkt bij KPN.

Ik dank als ze er € 2,50 per maand voor vragen, vele het nemen.

Makkelijk voor je 2de, 3de, etc. televisie in je huis.

Maar ja, KPN.

Ik ben benieuwd.

Blijf het volgen.

Ook over de hardware lees ik veel problemen.

Reputatie 1
Vandaag een derde medewerker gesproken, 

Afgelopen vrijdag de 26/8 zijn wij overgezet op idtv standaard. In het systeem staan wij nog niet vermeld als definitieve idtv gebruiker. Alles werkt wel naar behoren. Deze melding zal standaard gewijzigd worden na 7 dagen (a.s vrijdag  2/8)

Op dat moment kan en zal de Compleet aanvraag in werking gaan en geactiveerd worden na 3 werk dagen. Opnieuw een aanvraag indienen was niet nodig. We wachten af.

Wij hadden eerst UPC analoge met het digitale tv starter pakket. Het digitale is een jaren lange lijdensweg geweest. En analoog was niet meer van deze tijd.  :(  Van alles geprobeerd. Kabels volgens specificaties van UPC aangeschaft, monteurs in de straat en over de vloer.

Tot nu toe geen problemen,  2 tuners, en  2 stevige tiener internet gebruikers :D

VDSL:  CONNECTED / Download:  50285 Kbps / Upload:  5101 Kbps

Reageer