Beantwoord

KPN Compleet vervallen?

  • 2 October 2019
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Ik kreeg gisteren een soortgelijke email van KPN als TMG 1961.
Eind aug overgestapt van Telfort kompleet (TV+Internet) en KPN mobiel 2x naar KPN (TV4K+ Internet)
en KPN mobiel.
Volgens KPN voldoe ik niet meer aan de voorwaarden en zijn de dubbele MB's en belminuten vervallen.
Volgens mij klopt dit niet en zou ik graag e.e.a. gecorrigeerd zien.

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 October 2019, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ben, welkom op forum.

Ook voor jou kijk ik dit met alle plezier na.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.