KPN doet het gewoon niet!!!

• 21 september 2014
  • 7 reacties
  • 1061 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +7
Ik raak steeds meer teleurgesteld in KPN en begin ook het vertrouwen te verliezen dat er op korte termijn verbeteringen komen op het gebied van televisie. De KPN vraagt om suggesties voor verbeteringen maar doet daar vervolgens niets mee. 

Hieronder een aantal suggesties/problemen die steeds weer terug komen op het forum:

• Betere streams iedergeval op glasvezel
  • Dolby Digital (speelt al jaren en ondanks toezeggingen nog steeds niet beschikbaar)
  • HD zenders op een normale positie of de mogelijkheid om zelf de volgorde te bepalen
  • Handmatig programeren
  • Fox HD & National Geographic HD & Rtl Crime
  • Serie opnemen werkt niet goed, ontvanger regelmatig resetten om opnames zichtbaar te maken
  • HD pakket afschaffen en de zenders verdelen over de pakketten.
Ik zou nou weleens een concreet antwoord willen hebben van de KPN. En dan niet een antwoord van we zijn er mee bezig maar we weten niet wanneer het uitgerold gaat worden. Want het lijkt me stug dat de KPN voor hun zelf geen plannen hebben wanneer iets live moet gaan.

Zeker omdat ik binnenkort voor de keuze kom te staan ga ik voor KPN Compleet of ga ik de KPN verlaten en stap ik over naar een andere aanbieder. Over glasvezel ben ik zonder meer tevreden maar op televisie gebied lopen jullie te ver achter in mijn ogen.

Dus KPN geef ons eens meer duidelijkheid en Doe het gewoon!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Beste Dreetje,

Ik ben het met je eens.

Ik heb zelfs nog wel meer zenders op het oog en vooral meer HD.

Mijn abonnement loopt half oktober af, maar ik vind het geen reden om weg te gaan.

Ik denk dat ik wel bij KPN blijft.

Ik heb er vertrouwen in, dat we meer HD zenders krijgen, een beter beeld (hogere stream) en de HD zenders waar ze horen.

Ik wacht geduldig af, maar hoop dat het wel dit jaar nog geregeld wordt.

Reputatie 6
Badge +9
Eens. KPN communicieert heel slecht naar haar klanten toe of een tussentijdse update. 

-KPN Webmail zit in beta, denk dat veel mensen dit niet weten

-Het V8 modem heeft een firmware update gekregen. Nooit wat van gehoord, totdat mijn modem in "upgrade modus" ging.

-Wanneer krijgt het V9 modem een firmware update voor KPN FON?

-V8 modem traint hoger in dan het V9 modem. Reden/oplossing??

-KPN brengt tussen nu en eind oktober een nieuw TV menu update uit. Nooit wat van gehoord. Totdat ik zelf ben gaan speuren

-De ene medewerker zegt dat een HMB 2260 door voorraad problemen niet geleverd kan worden. Terwel een andere medewerker mij telefonisch wel een HMB 2260 kan leveren. En deze werd ook daadwerkelijk geleverd

-Voor een lijnmeting met pairbonding hoef je niet naar KPN te bellen. Hun systeem is nog steeds niet goed. Ze kunnen enkel 1 aderpaar meten voor dit moment

-Niet alle KPN medewerkers zijn van bepaalde dingen van op de hoogte. Terwel er nota bene een centraal-systeem is voor KPN medewerkers

-Met suggesties wordt helemaal niets gedaan inderdaad. Bijvoorbeeld dat Buienradar een heel klein plaatje is. Nou kleine moeite om dat wat groter te maken toch? Maar nee duurt eeuwen.

Waarom zou ik mij uberhaupt nog gaan inspannen hier? KPN gaat een eigen weg 

-Ik ben oud Planet klant en het MijnKPN gedeelte is nooit actueel bijgewerkt. Ik zie bijvoorbeeld nog steeds Albert Verlinde plaatjes. Die man deed in 2010 reclame voor KPN ITV met het live pauzeren. Ik weet niet hoe dit bij andere mensen eruit ziet? Of links die gewoon niet openen. 

-KPN heeft nog steeds geen FOX in HD kwaliteit. Maar kan wel met datzelfde FOX 6 HD kanalen regelen. Iets wat bij andere providers heel moeilijk ging. FOX HD moet dan toch ook niet zo moeilijk zijn?

-KPN doet veel te geheimzinnig wees wat meer open

Reputatie 4
Badge +6
Er wordt gewerkt aan een nieuwe MijnKPN. Zie: http://forum.kpn.com/t5/Nieuws-en-evenementen/Test-nu-de-nieuwe-MijnKPN-Bèta/td-p/261567
Is nu nog alleen voor mobiele abonnementen, maar in de toekomst ook voor Alles-In-1 pakketten etc.
Verder helemaal eens met de opmerkingen in deze discussie.
Een voorbeeld van hoe langzaam er iets verandert bij KPN is al dat ik mijn antwoord in een heel klein venstertje op de iPad (Safari browser) moet tikken. Dit is sinds de invoering van de nieuwe layout van forum.kpn.com en KPN doet er gewoon niets aan.
Verder komen er inderdaad elke keer toezeggingen van medewerkers over het in de toekomst verbeteren van beeld- en geluidskwaliteit, toevoegen van meer HD-zenders, maar gebeurt er eigenlijk niets.
Ik vind KPN iTV prima werken, maar dit is gewoon jammer en ik overweeg wel om volgend jaar over te stappen naar een andere provider voor in ieder geval tv als er dan nog steeds niets gewijzigd is.
Reputatie 7
Dreetje schreef:
  • Dolby Digital (speelt al jaren en ondanks toezeggingen nog steeds niet beschikbaar) 

Op Discovery HD (en wellicht ook TLC HD?) is DDS5.1 wel beschikbaar, maar idd op de meeste andere (HD-zenders nog?) niet.

Reputatie 7
@Nienke,

Ik begrijp wat je zegt maar jullie zeggen dit al zolang. Serieopnemen b.v. is nu al een jaar beschikbaar maar heeft nog nooit goed gewerkt. Vanaf de allereerste week dat ik het gebruik (nu een jaar geleden) heb ik problemen met missende opnames die (daar kwam ik toen pas na een paar weken 8er) pas weer na een reset beschikbaar komen. Ik heb inmiddels als een paar 1853's en nu 2260's "versleten" en woon inmiddels op een nieuwe adres met een nieuw abo, maar de problemen blijven gewoon optreden. Voordeel van de 2260 is dat resetten tamelijk vlot gaat.:manfrustrated:

Dit duurt gewoon veel te lang. Ik geloof best dat jullie er hard aan werken maar op deze manier maakt het op mij de indruk dat de mensen die er (hard) aan werken niet kundig (genoeg) zijn. Het oplossen van zo'n probleem zou toch echt geen jaar mogen duren.

Reputatie 5
Badge +7
Hallo Nienke,

Eigenlijk spreek je jezelf tegen door te zeggen dat het eerst goed moet werken voordat het wordt ingevoerd. Terwijl serie opnemen vanaf het begin niet werkt zoals het hoort te werken. Waarom is dat dan wel ingevoerd?

Dobly Digital op de Nederlandse HD zenders zou eind vorig jaar worden toegevoegd we zitten nu bijna weer aan het eind van het jaar en we wachten er nog steeds op.

En dit terwijl jullie Budget dochter Telfort de meeste genoemde punten wel heeft over glasvezel. Ik weet dat is een ander platform maar dat moet dan toch ook mogelijk zijn bij KPN op glasvezel.

Ik heb echt het gevoel dat bij KPN de mensen die veranwoordelijk zijn voor het televisie product niet op de juiste plaats zitten. En gaan voor kwantiteit ipv van kwaliteit.

Ik zal dan ook blij zijn als bedrijven als Netflix straks in de toekomst ook TV streams gaan aanbieden zodat wij als klanten niet meer afhankelijk zijn van KPN, Ziggo of UPC

Ik zal de komende maanden de ontwikkelingen van KPN goed in de gaten houden en hoop dan nog echt op positieve ontwikkelingen zodat ik misschien wel voor KPN Compleet ga. Zijn die die ontwikkelingen er niet dan ga ik toch maar weer eens rondkijken wat andere aanbieders te bieden hebben.

Reputatie 7
Badge +13
Inderdaad Dreetje, het is heel erg vreemd dat docter Telfort wel een veel en veel beter beeld heeft dan KPN zelf via Glasvezel.

En KPN krijgt het van KPN.

Al enkele jaren zelfs.

Dus is het toch ondertussen getest zou je zo zeggen.

Dus KPN doet het een keer.

En KPN je krijgt er ook nog vele abonnees bij, nu verlies je abonnees door de mindere beeldkwaliteit.

Reageer